• Aan mensen die heel veel met smileys praten, jullie ook?


    Ik ben gemeen xoxo

    ik niet, ik vind het grappig, maar op msn praat ik zonder smileys xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik praat ook met smileys anders vind ik het zo chagrijnig overkomen ofzo hahahh xd
    maar niet overdreven en geen echte smileys maar tekens zoals :3 en (: youknoww


    T O K I O H O T E L < 3

    Gaat wel. Ik gebruik liever letters als smileys zoals: (: ipv :)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nee want ik gebruik zelf smileys _O_


    Shoganai i ne~

    Ik irriteer me aan mensen die zonder smiley praten en dan heel gemeen over kunnen komen ook al doen/willen ze dat niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ooooh worden er teveel smileys gebruikt :Y) Daar heb ik nou nog nooit wat van gemerkt xD Maar hoe zou dat toch komen (no_chears). Pffft echt geen idee hoor :$. Nouja laterz (doeg)


    Whahaha, dat kon ik niet laten. Ikzelf gebruik niet zo heel veel smileys, alleen als het er gewoon echt bij past

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 10:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yoseob schreef:
    Ik irriteer me aan mensen die zonder smiley praten en dan heel gemeen over kunnen komen ook al doen/willen ze dat niet.

    Ja, dat is nog 10x zo erg!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik er nietzo heel veel, sommige wel, omdat ik ze coowl vind :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Comeau schreef:
    Met heel veel smileys wel. Maar ik erger me meer aan mensen die met belachelijk veel afkortingen praten :x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Void schreef:
    Nee, want ik doe het zelf ook.:'D
    Maar meestal wel van die dingen zoals ik in de eerste zin staan, niet met van die echte tekentjes zoals; (cat).


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xD nouja niet echt 0.o
    Lowllz ik doe het zelf ook best wel veel :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Memento schreef:
    Ja, en toch doe ik het zelf ook soms hha. Maar niet overdreven ofzo


    None but ourselves can free our minds.

    Nee xD Ik hou van de xD smiley!!! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xd en (: en zo een dingen mag wel, en de leukste die ik hier gebruik zijn :
    (cat), (krul), :Y), en :9~


    Owl you need is love.

    Soms wel. Zelf vind ik (:, ;D, :'D en xd ' wel leuk want die gebruik ik ook heel vaak en op Q. vind ik alleen deze leuk : (krul):Y):9~(cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.