riverdale schreef:
(...)hahaha ik drink stiekem, met oud en nieuw was ik half aangeschoten en kwam om 4 uur 's nachts thuis want we waren bij de vriend van mijn ma, en we gingen met één van die zoons daarvan naar het café was best wel grappig (:
Ik was laatst dus met vriendinnen.. en toen zaten we in zo'n speeltuintje.. en ja we waren licht aangschoten.. dus ik ging hheel genant.. Allemaal dingen van One Direction na doenxD Volgens mi hebben zehet ook gefilmt...
een vriendin van mij had dat oook pas en toen was ik echt aangeschoten haha,
mijn ouders weten dat ik drink enzo, en het mag ook gewoon xd
jaa bij mij net het zelfde, als ik zo thuis kom vragen ze altijd je bent toch niet zat en ja als ik dan toch zo wat losser ben lachen ze me altijd uit, maar ze hebben er niets optegen ze zijn ook jong geweest eh
Ik was laatst dus met vriendinnen.. en toen zaten we in zo'n speeltuintje.. en ja we waren licht aangschoten.. dus ik ging hheel genant.. Allemaal dingen van One Direction na doenxD Volgens mi hebben zehet ook gefilmt...
ahaha robin en ik waren ook een keer beetje aangeschoten, en we moesten beetje om alles lachen, hahahah robin in die tent dat ging echt tever hahahha
If you spread your wings, you can fly away with me.
riverdale schreef:
(...)ahaha robin en ik waren ook een keer beetje aangeschoten, en we moesten beetje om alles lachen, hahahah robin in die tent dat ging echt tever hahahha
Whahaha ik moet ok altijd dan om alles lachen.. en ik doe best gestoorde dingen... normaal doe ik al best vreemd maar dan al helemaalxD