• Men ik ben zo bang, en ik weet wel bijna zeker dat ik een OP moet maar ik wil niet. T.T
    Ik haaat ziekenhuizen O.O

    voor de achtergrond: http://www.quizlet.nl/log.php?id=787

    Ohneee,operaties zijn eng.Ik heb er toen ik 10 was een aan mijn stem moette late doen ..
    veel succes !!
    x

    operatie valt hartstikke mee, maar miss bij jou niet.. Ik hoop voor je da tje tegen narcose kan.

    OMG ik moet miss ook geopereerd worden :s

    Njaah STERKTE !! <3

    uhm... worden ze dus niet geknipt?

    O_o arme jij


    We can only learn to love by loving.

    Geen idee dus o.O Ik heb nog nooit een OP gehad ofzo. Nog nóóit in het ziekenhuis gelegen ook.
    Maar like, ik wil niet o.o

    Ik ben nog nooit geopereerd. Gelukkig.
    Maarja. Sterkte ;D

    Arme Tara o.O

    ik hoop echt voor je dat je geen operatie moet!:O maar volgens mij valt het wel mee hoor lieverd,ik denk dat je ook blij bent als het achter de rug is!


    <3


    Lalalalalalalala.

    Geen idee dus o.O Ik heb nog nooit een OP gehad ofzo. Nog nóóit in het ziekenhuis gelegen ook.
    Maar like, ik wil niet o.o
    als ze geknipt worden is het niet erg. Das binnen een minuut of nog wat gedaan.
    Maar ik snap je. Ik moet misschien ook geopereerd worden aan mijn oor x|

    Heey Bomm, ben onderhand al zo vaak geopereert dat het routine is geworden -.-. Maar kan me voorstellen dat je dat eng vind. Zorg dat er iemand bij je is die bij je blijft tot je onder narcose bent. Je zus bijvoorbeeld :). En ik vrees dat je piercing wel dicht groeit. Maar je kan hem toch overnieuwd laten schieten? Of zorgen als je uit de narcose komt dat hij er gelijk ingedaan wordt.

    En ik raad je ook af na 12 uur 's avonds de dag ervoor nog wat te eten of te drinken. Want als je niet tegen de narcose kunt kun je daardoor goed ziek worden.

    Veel beterschap (flower)
    x. Kitty Purry

    Sterkte!


    -

    Succes meid!<3 'T lijkt me ook eng maar zet je er over heen! Of probeer het!


    I do not hook up.

    Bedankt o.o
    Maar ik wil m'n pierc en niet uit, verdomme hij zit net >.<