• Groot
    Ik heb deze keer, mijn tekening gemaakt op basis van symbolen, niet op realiteit. In feiten, deze tekening is helemaal niet realistisch.
    Ik zal het kort even uitleggen.

    Alles staat in teken van Oorlog, de symbolen laten zien hoe het werkelijk in elkaar zit.

    De schaduwen op de broek die zich aanpassen aan de houdingen van haar benen; Staan voor het melopen zonder te kijken of het wel realistisch is.
    Her korset wat haar lichaam samenknijpt; Staat voor, het jezelf anders voordoen.
    De zéer hoge hakken; Staan voor het kunstmatig omhoog klimmen, om het te maken.
    De donkere omlijningen; Staan voor dat alles in grote lijnen duidelijk is, maar alle belangerijke details zeer vaag zijn. De mensen die mee doen in de oorlog weten niet waar het werkelijk om gaat.
    Het éne oog wat word verborgen achter haar pony; Staat voor het éénzijdig zijn. Je kijkt in tijden van oorlog niet meer naar het standpunt van de tegenstander.
    De kettingen die haar polsen en nek bij elkaar binden; Staat voor het beperkt verliezen van vrijheid. Je voelt je nog wel vrij, maar dat bne je niet.
    De zware schaduw aan één kant van haar inkijk; Staat voor de waarheid, mensen denken die te kennen, maar er is altijd een deel verborgen.
    Haar duidelijke, donker gekleurde lippen; Staat voor het simpel mensen ompraten.
    De ongelijke stukken stof om haar armen; Staat voor ongelijkheid, iedereen is ongelijk in tijden van oorlog.
    De zware schaduwen in haar top en rokje; Staat voor de grote delen die nog jaren later verborgen blijven.
    Het ontbreken van de vleugels bij deze "engel"; Vleugels staan voor vrijheid, zij is de leider van de oorlog, je zou denken dat ze vrij is. Maar ze is gedwongen zich aan te passen aan alles om haar heen.

    Het onrealitische beeld, van het meisje; Staat voor hoe de oorlog zo vreselijk verkeerd in elkaar zit.

    Mening, sil vous plaît? :3

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 20:40 ]


    Let it come and let it be

    Wauw, een tekening met een echte betekenis. Dat vind ik knap.
    Erg mooi! (bloos)

    Celestial schreef:
    Wauw, een tekening met een echte betekenis. Dat vind ik knap.
    Erg mooi! (bloos)


    Food.

    Wauw, echt super. Ook hoe erover nagedacht is enzo. ;o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Bedankt iedereen, hebben mensen misschien ook nog tips?


    Let it come and let it be

    De gedachtes erachter zijn mooi ja, maar de verhoudingen.. nope, je moet het menselijk lichaam beter leren kennen hiervoor.
    Bijv. die armen die omhoog staan, je moet de spieren in haar schouders tekenen en het kuiltje in haar oksel. Ook is haar onderarm veel te kort en het bovenarm te lang.
    En ze heeft vierkante boobs (cat)

    EDIT: En de botten die je in het menselijk lichaam ook gewoon van buitenarm kunt zien youknow, het sleutelbeen?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 20:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    De gedachtes erachter zijn mooi ja, maar de verhoudingen.. nope, je moet het menselijk lichaam beter leren kennen hiervoor.
    Bijv. die armen die omhoog staan, je moet de spieren in haar schouders tekenen en het kuiltje in haar oksel. Ook is haar onderarm veel te kort en het bovenarm te lang.
    En ze heeft vierkante boobs (cat)

    Dat weet ik allemaal dear Semmie :3
    Maar de gedachte was ook om alles onrealistisch te houden, maar toch duidelijk te laten zien dat het een mens/meisje is :3
    -Dat laatste is btw een gewoonte, anders krijg je zo van die hoerige balonnen als ik het anders moet tekenen (cat)


    Let it come and let it be