• hee!
    ik zou nog een schooltas, want ik wou een nieuwe na een jaar, maar ik weet helemaal geen leuke!
    hebben jullie leuke tassen? het liefst wel een foto erbij en de winkel waar ik hem kan kopen!
    en ik wil hem liever niet van internet kopen!
    en oja geen rugzak aub.
    ben ik nu een zeur?
    maarja geef alle leuke tassen maar aanmij(: ik hou van veel tassen dus je mag alles droppen!(:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik heb 2 leren tassen uit Marokko, een zilveren schoudertas en een lichtroze shopper.


    It's time to be happy again.

    Neee, nu laat je me denken aan school D:

    OT: Nein, sorry, weet nix.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik neem een converse of een bjorn borg want ik ben mijn schoudertas zat, maar alleen twijfel ik nog tussen die leuke spongebob rugzak... UGH.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een zwarte/blauwe SOHO school tas, 15 euro bij de V&D houdt een heel schooljaar (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    StarGleek schreef:
    (...)
    Die was bij mij na een halfjaar helemaal kapot, niet school-proof.


    De mijne heb ik nu 1,5 jaar.


    <3

    Kitchener schreef:



    De mijne lijkt op deze, alleen de logo is anders. De mijne kostte 25 euro op de markt @Helmond

    Dude ik zoek die tas al sinds vorig jaar --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik moet er ook een, waarschijnlijk een East-Pack of Converse


    Only those who listen can hear

    Ik moet een rugzak van de fysio. Iemand leuke rugtassen?


    Food.

    ik moet er nog 1, maar ik weet niet of ik wel een nieuwe mag (bloos)


    Where words fail, music speaks

    Yoshy schreef:
    (...)
    Dude ik zoek die tas al sinds vorig jaar --'


    Die kan je overal halen hoor, ik heb er zelf ook nog één liggen onder mijn bed, gebruik hem nog maar heel soms omdat hij helemaal versleten is, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.