• hee!
    ik zou nog een schooltas, want ik wou een nieuwe na een jaar, maar ik weet helemaal geen leuke!
    hebben jullie leuke tassen? het liefst wel een foto erbij en de winkel waar ik hem kan kopen!
    en ik wil hem liever niet van internet kopen!
    en oja geen rugzak aub.
    ben ik nu een zeur?
    maarja geef alle leuke tassen maar aanmij(: ik hou van veel tassen dus je mag alles droppen!(:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik moet ook nog steeds een nieuwe tas dus ik kan je niet helpen


    (Be)lieve in (you)rself

    Same problem here, ik zoek ook nog een tas haha.


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    Same problem here, ik zoek ook nog een tas haha.


    Where words fail, music speaks

    Ik gebruik mijn eastpak van vorig jaar nog gewoon en mijn bruine, schoudertas. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    De mijne lijkt op deze, alleen de logo is anders. De mijne kostte 25 euro op de markt @Helmond

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:24 ]


    <3

    Standaard, maar.. Invito :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik gebruik verschillende, ik heb een roze Björn Borg rugtas, een schoudertas van Oilily, een handtas vanuit Parijs -maar dan andere kleurtjes- en een zelfde soort tas met Neuschwanstein. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kocht er een op marktplaats omdat ik mn oude gesloopt had en ik m zelf moest betalen..

    Ik moet er ook nog een, maar ik móet een rugzak.


    Food.

    Ik heb deze Eastpak, alleen dan in allemaal andere rare kleuren en met vormen erop, maar daar kan ik echt nergens een plaatje van vinden ^^
    Hij heeft heel veel vakken en je kan hem groter maken, voor extra boeken. Ik vind ze ook heel stevig en volgens mij krijg je zelfs garantie op die tassen... Of het lag aan de winkel.
    Je kan ze overal kopen, geloof ik.

    Ze kunnen, by the way, best prijzig zijn... De mijne had korting en nog eens korting, omdat die tassen weg moesten, dus toen kreeg ik hem voor €20,- maar ze kunnen gemakkelijk twee keer zo duur zijn...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 20:42 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb pas een nieuwe Dakine gekocht, maar dat is een rugzak ;x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb een O'Niell tas, in zo'n Converse model als het plaatje dat Kitchener had gepost...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kitchener schreef:



    De mijne lijkt op deze, alleen de logo is anders. De mijne kostte 25 euro op de markt @Helmond

    Die was bij mij na een halfjaar helemaal kapot, niet school-proof.


    Gleek and proud <3

    Ik moet ook nog één, maar het wordt waarschijnlijk een East-Pack.

    Ik heb er eentje van Kipling, een roze. Maar het is een rugzak.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.