• Om een fucking onderbroek. Gewoon zo'n schattig ding van de Hunkemöller, en dat was volgens haar hoerig. Man, het was nog niet eens een string. :| En daarna over een shirtje dat ik had gekocht, dat ik er teveel van heb. Kom op zeg.. Jullie ook van die zeikouders? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat ze vind dat je teveel shirtjes hebt kan ik begrijpen... Mijn moeder zegt dat ook altijd maar over jou ondergoed moet ze zich toch niet gaan moeien? Jij moet het aandoen, jij hebt het niet gekocht en tegen haar gezegd dat ze het moet aandoen?


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Jup.
    Maar woon nu met vrienden samen dus ben van ze af.
    Een keer toen kreeg ik straf omdat men zusje men iPhone 3 molde en ik haar verrot schelde en ik kreeg straf zij niet.
    Oja een keer toen ik stilleto's aan had zi men moeder waarom draag je hoerenschoenen?
    Snap hun niet


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Mijn moeder doet zoiets niet. Ze is zelf jong geweest vind ze, en ze vraagt soms of ik eens een string wil of zo... Hebben we allebei geen problemen mee, iedereen wil zich toch wel eens sexy voelen, niet?


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Bij mij ook ze! Ook al is het bij mij eerder mijn pa!
    Maar over kleren valt het mee, het is meer dat niet snel naar de stad of vrienden mag... Zooo irritant :@

    Mijn moeder en ik zitten kwa kleding redelijk op de zelfde lijn
    Maar mijn ondergoed kies ik altijd zelf nog uit, het zit onder je kleding de enigste die dat ziet is mijn vriend xD

    Mijn moeder zit er niet zo mee eigenlijk, met wat ik koop. Ze vind 't leuk. x'D En met naar vriendinnen gaan enzo doet ze ook niet moeilijk. Ik vraag 't niet eens, ik meld 't.
    Hoewel als ik iemand wil meeten in een andere stad moet ik 't wel vragen want daar zijn m'n ouders wel streng mee.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    mn ouders bemoeien zich niet met me kleren maar ik moet wel om de 15 seconden gedwongen kinderarbeid leveren en mijn kamer weer volledig van rotzooi ontdoen...
    Als ik in een pokkenzooi wil leven dan doe ik dat tog gwn?
    Like Omg...

    Jap, mama is heel vervelend de laatste dagen!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    mijn moeder maakt het niet uit..
    maar mijn vader..
    fackkk hij flipte hem omdat ik een paar tijdschriften had gekocht
    dom of dom?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    jup *slaakt een diepe,diepe zucht*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn moeder bemoeit zich veel. Veel te veel. Maar ik trek me daar gewoon niets van aan. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik krijg een zielig kleedgeldbedrag van 30 euro, waar ik maar 1 ding in de 3 maanden van kan kopen..

    Ze zaagt wel veel over 't feit dat i kte veel kleren heb en ook dat ik me geld moet sparen en blabla


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Zo leuk :$ mijn mama heeft ongeveer dezelfde smaak als ik :$ ken je de large? ;D jah ? ;D nou mijn mama vind dat ook leuk :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tegenwoordig iets minder, maar toch.


    Food.