• Aangezien ik zo gek ben op Nail art, dacht ik: Waarom maak ik er gewoon geen topic over aan?
    Dusssss....
    Praat hier over je leukste, mooiste, Raarste kleuren nagellak of over Nagelverzorging, of over nail art enz. enz. enz. en plaats als je wilt ook foto's!

    Ik heb al best veel gdn, en ik heb hier 1 fotootje:

    Ik zal binnenkort ook wat filmpjes plaatsen enzo, en technieken, en dan zeg ik : Uitproberen maar!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 12:43 ]


    Where words fail, music speaks

    die's echt AWESOME!
    lawl, ik vind het wel leuk om mijn nagels te lakken, maar ik kan er echt niets van.
    Nu heb ik zo één helft van een nagel geel, de andere helft blauw.
    Ikke supertrots naar mijn moeder. Haar reactie: 'Het is best wel mooi... als je van ver kijkt.' LOL. 8D

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 12:39 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ghehe heb gisteren dan water marble geprobeerd... mweh ik weet niet wanneer ik het weer ga doen.. me pink + wijsvinger heb ik paar keer over kunnen doen XD Mja, toen heb ik het er maar weer afgehaald [sommige waren gewoon niet leuk]
    Maar ik heb die van me duim laten zitten want dat was gewoon me eerste ;D

    De rest van me nagels heb ik gewoon groen gemaakt, zelfde groen die ik gebruikt heb voor die water marble.

    Ikheb alleen geen foto's.. misschien straks


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    West schreef:
    die's echt AWESOME!
    lawl, ik vind het wel leuk om mijn nagels te lakken, maar ik kan er echt niets van.
    Nu heb ik zo één helft van een nagel geel, de andere helft blauw.
    Ikke supertrots naar mijn moeder. Haar reactie: 'Het is best wel mooi... als je van ver kijkt.' LOL. 8D
    Zon reactie geeft mijn moeder ook altijd ghehe, mr het vraagt ook veel oefenen, ik ben een kluns in lakken bij mezelf maar ik doe het dan altijd op nepnagels, of op iemand anders (: ik wil later el iets gaan doen met nagelstyliste


    Where words fail, music speaks

    ILOVEHUNG schreef:
    (...)Zon reactie geeft mijn moeder ook altijd ghehe, mr het vraagt ook veel oefenen, ik ben een kluns in lakken bij mezelf maar ik doe het dan altijd op nepnagels, of op iemand anders (: ik wil later el iets gaan doen met nagelstyliste

    ik bak er gewoon in het algemeen niets van, haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb een keer french manicure geprobeerd. Het was nog redelijk goed gelukt ;D wel alleen op mn linkerhand, maar ja. Ik heb geen foto's (:
    Dat van jou is leuk ;D


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    Ik heb een keer french manicure geprobeerd. Het was nog redelijk goed gelukt ;D wel alleen op mn linkerhand, maar ja. Ik heb geen foto's (:
    Dat van jou is leuk ;D
    Thnxx <3 nou nja, je kunt een manicure stick gebruiken.. dat is zeg maar een stift en het gaat veel makkelijker!


    Where words fail, music speaks






    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chaperon schreef:





    WOW, die zijn fucking nice:)


    Where words fail, music speaks

    Supertof haha! ;D
    Ik doe t wel eens magnetisch ofzo, of gewoon met streepjes. Maar nooit iets speciaals, daar heb ik niet de goede dingen voor haha. Ik wil t wel eens met dat water marble gaan proberen

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 13:48 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wilde water marble gaan doen, toen werkten maar 2 kleuren, en dat waren paars en blauw, EN HET DROOGT VEEL TE SNEL

    Die van mij zijn cybergroen (nerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    Op het moment zijn de mijne mintgroen (cat) En vroeger ging ik altijd heel creatief bezig met mijn nagels. Maar ik heb er het geduld niet meer voor.


    -

    Chaperon schreef:







    Ik kan ze niet zien D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik kan ze niet zien D:

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik kan ze niet zien D:


    Wat raar, ik wel o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.