• Ik denk dat heel veel mensen zich ergeren aan de 'ik zoek stories' topics.
    En er zijn al genoeg mensen die topics hebben aangemaakt met daarop een hele lijst met stories die je kunt gaan lezen.
    Eigenlijk is dit meer een suggestie of zo... maar goed.
    Het idee is dus om te stoppen met al die zoektopics en te gaan kijken op topics zoals deze;
    Dump hier je story's voor de mensen die er één zoeken!

    Seriously? Ben ik de enigste die zich eraan irriteert? D:

    ik irriteer me er ook aan


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Bwa. Ik stoor me er niet echt aan. Als je zo'n topics vervelend vind moet je er gewoon niet op klikken :3

    Edit: Maar ik vind dat éne grote topic met alle stories wel een goed idee. (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:57 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Bwa. Ik stoor me er niet echt aan. Als je zo'n topics vervelend vind moet je er gewoon niet op klikken :3

    Edit: Maar ik vind dat éne grote topic met alle stories wel een goed idee. (:

    Ik klik er ook niet op, maar het feit dat ze bij actieve topics staan irriteert me want het zijn er zoveel.
    En dan kun je wel zeggen; je ben GM dan kun je die weglaten. Maar dan laat ik alle andere topics die wel nuttig zijn (Stories PROMOTEN) weg. En dat wil ik niet.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik klik er ook niet op, maar het feit dat ze bij actieve topics staan irriteert me want het zijn er zoveel.
    En dan kun je wel zeggen; je ben GM dan kun je die weglaten. Maar dan laat ik alle andere topics die wel nuttig zijn (Stories PROMOTEN) weg. En dat wil ik niet.


    Ahzo. Hmm... Ja dat begrijp ik wel. Dan snap ik wel waarom je je eraan irriteert. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik kwam op de 'actieve topics' ff kijken. Zie ik 'Ik zoek ook stories.' Een daarboven 'Ik zoek ook stories.' Kijk dan gewoon even in elkaars topic. Echt ik irriteer me daar ook zo aan D:

    Hirasawa schreef:
    Ik kwam op de 'actieve topics' ff kijken. Zie ik 'Ik zoek ook stories.' Een daarboven 'Ik zoek ook stories.' Kijk dan gewoon even in elkaars topic. Echt ik irriteer me daar ook zo aan D:

    Inderdaad! Zoveel moeite is het toch ook niet om even in wat andere topics te kijken voor wat stories.

    Ik ook, dan heb ik iets van; Weet je nu serieus niet dat daar een ander forum/topic voor is? Dat is ook bij die 'Ik zoek covers', die zie ik hier nu ook vaker.

    Deep schreef:
    Ik ook, dan heb ik iets van; Weet je nu serieus niet dat daar een ander forum/topic voor is? Dat is ook bij die 'Ik zoek covers', die zie ik hier nu ook vaker.

    Echt hé, ik irriteer me er dood aan.
    En heel veel mensen gaan dan zeuren met; ja, daarvoor is het topic toch of kijk anders gewoon niet naar die topics.
    Maar HALLO?! Hoe wil je die topics negeren? :'D
    Het zijn er 9813749384!

    woooow, ik keek net ff bij Storie's promoten O_____________o
    Er was 1 storie die iemand zei van of iemand die wou lezen verder alleeen maar storie zoeken enz:s


    Ivar Oosterloo.

    De faal is dan ook nog dat ze allemaal hetzelfde zoeken ; JB, HP, Twilight of 1D.

    Hirasawa schreef:
    De faal is dan ook nog dat ze allemaal hetzelfde zoeken ; JB, HP, Twilight of 1D.


    (joehoe)


    Ivar Oosterloo.

    1DLiam schreef:
    woooow, ik keek net ff bij Storie's promoten O_____________o
    Er was 1 storie die iemand zei van of iemand die wou lezen verder alleeen maar storie zoeken enz:s

    Ik vind het echt niet normaal hoor. :')