• Holding On


    AM staat voor Automutilatie.
    Automutilatie staat voor zelf-beschadiging.
    Dit kan op elke manier zijn, de meest voorkomende is snijden.
    Ik raad iedereen die dit onderwerp triggerend vind af dit te lezen.

    _________

    Cause, they don't even know you.
    All they see is scars.
    They don't see the angels
    living in your heart.
    Let them find the real you,
    buried deep within.
    Let them know with all your heart,
    that you are not your skin.


    Soundtrack.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 21:15 ]

    Mudblood schreef:
    (...)
    Niet veel, het was eigenlijk meer een constatering.

    Anyway, ik ga even het eerste deel lezen. (:


    Hahaha, ja :'D
    't is wel zo, I guess.

    Fakkie schreef:
    (...)

    heb jij een Antichrist-legion ofzo:W


    Hahahaha, denk het :'D

    wauw jouw verhaal is echt mooi!
    ik herken mezelf er helaas erg in en ik snap dat het triggering voor mij is maar kan er goed mee omgaan dus lees hem toch:P


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Ik lees geen verhalen over automutilatie, anorexia, bulimia and so on, simpelweg omdat ik me zo de pleures kan ergeren aan hoe iemand zich zo naar de klere kan helpen in een wereld waar ik nooit echt begrip voor zal kunnen hebben omdat ik me er niet mee kan identificeren. Ik kan niet veel meer zeggen dan: leg neer dat mes, ga eten en kap met je vinger in je keel steken.
    Zie dit maar als een upje voor (toekomstige) lezers :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik lees geen verhalen over automutilatie, anorexia, bulimia and so on, simpelweg omdat ik me zo de pleures kan ergeren aan hoe iemand zich zo naar de klere kan helpen in een wereld waar ik nooit echt begrip voor zal kunnen hebben omdat ik me er niet mee kan identificeren. Ik kan niet veel meer zeggen dan: leg neer dat mes, ga eten en kap met je vinger in je keel steken.
    Zie dit maar als een upje voor (toekomstige) lezers :]
    ''

    Haha, maar zo simpel is het allemaal niet. De mensen die hier wel vatbaar voor zijn krijgen hier snel een verslaving voor & sommigen zullen het nooit snappen, maar heel intens lijden voor een lange tijd kan een mens tot rare beslissingen brengen.

    & bedankt voor je upje :'3

    xVeerx schreef:
    wauw jouw verhaal is echt mooi!
    ik herken mezelf er helaas erg in en ik snap dat het triggering voor mij is maar kan er goed mee omgaan dus lees hem toch:P


    Oke, als 'ie te heftig wordt, moet je gewoon stoppen hoor ;$

    tuurlijk, maar de heftige dingen die daarin gebeuren zou ik zelf nooit kunnen doen:X zelfs niet op me slechtste dagen denk ik..


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    ^ Gelukig maar ;D

    Waarom verlies ik abo's, is het te hard?