• Ik wil nu al echt een hele tijd een navelpiercing. Dus na eindeloos lang smeken zegt m'n moeder van, ja het kan eigenlijk wel. Ik helemaal blij. M'n moeder daarna zeggen, vraag maar aan je vader. Die zei nee ): Oke, na doorzeuren zei m'n vader ook ja. Ik helemaal blij, data afspreken met m'n vriendin, want die laat een lippiercing zetten (:. Nou ik had dus 20 augustus afgesproken (waarom geen idee?) Ging mijn moeder ondertussen info vragen bij die man van de piercing-shop, want ze moest naar de slager en was toch in de buurt. Nou, zegt die man doodleuk, ja dan moet ze regelmatig ongesteld wezen, en kan ze nog een paar maanden wachten. Nu krijgt m'n vriendin haar lippiercing morgen, en ik mag mee kijken hoe die gepierced wordt, maar ik wil m'n navelpiercing. Fijn, nu is m'n moeder er ook nog op tegen. Dit wordt dus maandelang wachten, en hopen ):

    Sorry voor deze zeiktopic, maar ik moest het ff kwijt(cat)

    Thanks for reading btw.


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    ik zou nu gewoon even wachten (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik snap dat dit niet leuk is voor jou, maar om eerlijk te zijn vind ik 13 ook wel net iets te jong voor een piercing. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vindt 13 niet te jong, ik liet zelf op mijn 13e 2 piercings zetten.

    Over een jaar ben je wel regelmatig volgens mij tenminste misschien dat je hem dan wel mag laten zetten of gewoon heel veel doorzeuren


    (Be)lieve in (you)rself

    Raveleijn schreef:
    Huh, dat is raar. Maar 13 is ook echt heel jong voor een navelpiercing, vind ik dan.
    Zelf wil ik ook een piercing, die ik denk ik morgen dan laat schieten en dat mag, omdat ik dat zelf mag beslissen. : D


    Haha, maar een navelpiercing laat je piercen, niet schieten (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    SeverusSnape schreef:
    Ik vindt 13 niet te jong, ik liet zelf op mijn 13e 2 piercings zetten.

    Over een jaar ben je wel regelmatig volgens mij tenminste misschien dat je hem dan wel mag laten zetten of gewoon heel veel doorzeuren


    Welke piercings?? (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Amorous schreef:
    (...)

    Haha, maar een navelpiercing laat je piercen, niet schieten (:

    Oh, weet ik veel.
    Ik hoef geen navelpiercing D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Van dat regelmatig ongesteld zijn vind ik echt onzin. Ga aan de pil en je bent regelmatig, en je groeit dan opeens niet meer of wat? Ik ben altijd al regelmatig geweest en ik groeide gewoon.
    Kijk dat je volgroeid moet zijn om navel pierrcing dat snap ik wel, want je lichaam veranderd. Maar dat moeten ze niet aan ongesteldheid koppelen vind ik.

    En het is jammer dat je hem niet mag, maar denk maar zo. Hoe langer je wacht hoe meer je het gaat waarderen als je hem daadwerkelijk krijgt ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik wil niet heel lullig zijn.
    Maar ik kreeg mijn navelpiercing voor mijn twaalfde verjaardag, en en piercing laten zetten heeft geen ene flikker te maken met je ongesteldheid.
    Dus dat is echt klinkklare bullshit.


    We'll still love each other, forever and always. <3