• Smeer nooit, nooit, nooit olijfolie in je haar. :|
    Dat schijnt goed te zijn, dus ik had dat gedaan precies hoe het op internet stond.. Nou, ik kreeg het er niet meer uit, mijn haar is helemaal naar de klote, en zelfs na 2 keer wassen voel ik het nog. Bah! Nee, volgende keer gebruik ik mijn goeie ouwe conditioner weer.(cat)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 14:56 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    oké, dankje voor de tip :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Natuurlijk geen olie in je haar smeren :/
    Duurt gigantisch lang eer het eruit is ;o


    Has no one told you she's not breathing?

    Euhm.. Okee bedankt voor de tip !

    Okéé xD ocharme hopelijk is het snel weg :)

    CurlyBubbles schreef:
    Okéé xD ocharme hopelijk is het snel weg :)

    Ongeveer drie à vier keer wassen, dan moet het weg zijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Natuurlijk geen olie in je haar smeren :/
    Duurt gigantisch lang eer het eruit is ;o


    Ja, wist ik veel, er stond dat je er mooi glanzend en zacht haar van kreeg op internet ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, wist ik veel, er stond dat je er mooi glanzend en zacht haar van kreeg op internet ;x

    Dat klopt wel, hahaha.
    Alleen is het niet echt leuk dat er olie in je bek drupt /100-dagen


    Has no one told you she's not breathing?

    Oke, geen olie en geen banaan dus, any more? :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat voor olijfolie eigenlijk? Want je hebt biologische en olijfolie waaraan vele anderen oliën zijn toegevoegd.

    Maar ik smeer het toch nooit in mijn haar, want de olijfolie die wij hebben is best wel duur. Oké, we krijgen hem gratis maar toch vind ik het zonde.


    <3

    Kitchener schreef:
    Wat voor olijfolie eigenlijk? Want je hebt biologische en olijfolie waaraan vele anderen oliën zijn toegevoegd.

    Maar ik smeer het toch nooit in mijn haar, want de olijfolie die wij hebben is best wel duur. Oké, we krijgen hem gratis maar toch vind ik het zonde.


    Eh, geen idee welke eigenlijk, ghehe.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Illuminati schreef:
    Oke, geen olie en geen banaan dus, any more? :Y)

    Spaghetti die over datum is, cornflakes, kattenvoedsel, koffie, eieren, ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Als je een toneel speelt en je gebruikt huis/tuin/keukenspullen voor een masker: laat geen honing op je gezicht smeren, met daarop cacao-poeder en kippenwit. En dan melk erover kappen om het van je gezicht te krijgen.
    Al is de honing wel goed voor een tijdelijk zachte huid :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California