• Geloven jullie het? Ik wel, vooral omdat natuurlijk haar hele leven heeft bestaan uit Harry Potter. Ik zou dat ook super erg vinden! En Daniel Radcliffe zat ook aan de drank dus....

    Klik http://www.telegraaf.nl/prive/10273591/__Emma_Watson_verslaafd___.html

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 11:33 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Herabera schreef:
    (...)

    Fuck! reageer dan nie op deze topics
    fucking muggle


    En gelijk heb je! Deze topic is voor mensen die er een duidelijke mening over hebben en niet de held proberen uit te hangen dat ze er veel van weten. Want dat weten alleen echte HP-fans. Voor mij was het super emotioneel toen de laatste film eindigde. En dat zou dan wel 100x zo erg zijn voor de mensen die er zelf inspeelden.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Neehoor.

    Finnick schreef:
    (...)

    Jeetje, doe even normaal zeg. Alsof de fans dit verzonnen hebben, ze maken zich alleen maar zorgen. En natuurlijk kan dat wel, als jij tien jaar iets met zoveel overgave gedaan hebt, maakt het ook een heel groot deel uit van je leven. Het is de reden waarom ze beroemd zijn geworden, bepaalde dingen hebben geleerd, meegemaakt etc. Tien jaar van hun leven stond in het teken daarvan en als zoiets opeens voorbij is, kan dat echt wel een impact op je maken.


    Wat ik bedoelde, maar dan met meer woorden xD

    (Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    Herabera schreef:
    (...)

    Fuck! reageer dan nie op deze topics
    fucking muggle

    Whahahah, avada kedavra x) Goed scheldwoord trouwens, dat fucking muggle. Kan ik wel gebruiken =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Finnick schreef:
    (...)

    Jeetje, doe even normaal zeg. Alsof de fans dit verzonnen hebben, ze maken zich alleen maar zorgen. En natuurlijk kan dat wel, als jij tien jaar iets met zoveel overgave gedaan hebt, maakt het ook een heel groot deel uit van je leven. Het is de reden waarom ze beroemd zijn geworden, bepaalde dingen hebben geleerd, meegemaakt etc. Tien jaar van hun leven stond in het teken daarvan en als zoiets opeens voorbij is, kan dat echt wel een impact op je maken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eigenlijk lijkt Emma in interviews nog best een beetje op Hermione =P Dat blijft ze ook voor mij, hoeveel andere dingen ze ook doet of hoe erg ze ook aan de drank gaat, en ik zal niet de enige zijn die haar alleen nog maar gelooft als Hermione of Emma, maar niet als een andere karakter. Denk ik? x)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:47 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het nog altijd doodjammer van haar haar. Sorry, maar dat viel me erg hard op in dit interview.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oppugno schreef:
    Eigenlijk lijkt Emma in interviews nog best een beetje op Hermione =P


    Whaha
    dit topic is vol drama en dan kom jij met: 'Eigenlijk lijkt Emma in interviews nog best een beetje op Hermione'
    geweldig!


    Cool, neat, swell -Cry

    Oppugno schreef:
    Eigenlijk lijkt Emma in interviews nog best een beetje op Hermione =P Dat blijft ze ook voor mij, hoeveel andere dingen ze ook doet of hoe erg ze ook aan de drank gaat, en ik zal niet de enige zijn die haar alleen nog maar gelooft als Hermione of Emma, maar niet als een andere karakter. Denk ik? x)


    Ik denk dat als ik een acteur van Harry Potter in een andere film zie spele zal ik nog altijd zijn van 'ohhh kijk, Harry'


    Cool, neat, swell -Cry

    Herabera schreef:
    (...)

    Whaha
    dit topic is vol drama en dan kom jij met: 'Eigenlijk lijkt Emma in interviews nog best een beetje op Hermione'
    geweldig!

    Oh haha, het viel me gewoon op :$

    Dat heb ik vooral heel erg bij Daniël en Tom, maar ook bij Alan. Echt, ik kan niet meer normaal naar films kijken waar Alan Rickman in meespeelt, dan moet ik zó hard lachen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh haha, het viel me gewoon op :$

    Dat heb ik vooral heel erg bij Daniël en Tom, maar ook bij Alan. Echt, ik kan niet meer normaal naar films kijken waar Alan Rickman in meespeelt, dan moet ik zó hard lachen.


    Whaha als ik naar een film kijk waar tom in speelt kwijl ik de hele zeter onder n.n:9~
    Maar ik denk dat er wel meer mensen zijn die hen altijd zulle zien als Harry, Ron, Draco, Snape,...

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:56 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    EMIN3M schreef:
    (...)Omg, dit is echt mijn allergrootste wtf-moment tot nu toe. Dit slaat nergens op! Zijn hele leven Harry Potter. Het zijn maar films! For God's sake waarom begrijpen jullie fans dat niet? Je gaat toch verdomme niet aan de drank omdat een reeks filmseries afgelopen is?! Facking hell.

    Je kan zeggen wat je wil, maar het blijft een feit dat hij zo'n tien jaar aan die films heeft gewerkt, in feite dus zijn hele puberteit. Als dat opeens over is is dat wel een klap heur. Ik ben zeker geen voorstander van zijn drankgebruik maar ergens valt het wel te begrijpen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    (...)
    Je kan zeggen wat je wil, maar het blijft een feit dat hij zo'n tien jaar aan die films heeft gewerkt, in feite dus zijn hele puberteit. Als dat opeens over is is dat wel een klap heur. Ik ben zeker geen voorstander van zijn drankgebruik maar ergens valt het wel te begrijpen.

    (Y)(Y)(Y)

    Volgens mij leest hij het nie meer ma ge hebt wel gelijk!


    Cool, neat, swell -Cry

    Ze zal gerust wel eens wat drinken, en dat heeft ze zelf ook gezegd. Maar niet verslaafd, dat niet. -En al was het zo, wat boeit het? Er zijn, grof gezegd, miljoenen mensen die verslaafd zijn aan alcohol, niks wereld vreemds.


    Forever.

    Neleehx schreef:
    Nee


    None but ourselves can free our minds.