• Geloven jullie het? Ik wel, vooral omdat natuurlijk haar hele leven heeft bestaan uit Harry Potter. Ik zou dat ook super erg vinden! En Daniel Radcliffe zat ook aan de drank dus....

    Klik http://www.telegraaf.nl/prive/10273591/__Emma_Watson_verslaafd___.html

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 11:33 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    EMIN3M schreef:
    (...)Omg, dit is echt mijn allergrootste wtf-moment tot nu toe. Dit slaat nergens op! Zijn hele leven Harry Potter. Het zijn maar films! For God's sake waarom begrijpen jullie fans dat niet? Je gaat toch verdomme niet aan de drank omdat een reeks filmseries afgelopen is?! Facking hell.


    Ik weet het ook niet zeker hoor! Het staat maar op het nieuws enzo. Maar er staan nog veel meer leugens als je kijkt naar andere pagina's over hen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    BallOfLight schreef:
    (...)

    Ik weet het ook niet zeker hoor! Het staat maar op het nieuws enzo. Maar er staan nog veel meer leugens als je kijkt naar andere pagina's over hen.

    Ja, ze verzinnen idd heel veel. Volgens Dan was hij niet eens zo erg aan de drank, maar dat zou ik ook zeggen als ik hem was. Maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet eens, dat hij heel vaak dronken is. Ik bedoel, hij staat op Broadway en je word, denk ik, allang ontslagen als je iedere keer dronken bent... =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Uneventful schreef:
    Emma Watson? Nee.


    They were never in fact homeless

    Nope, don't believe it at all :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Misschien wel. Ik ga niet 'ja' of 'nee' zeggen aangezien ik de waarheid niet weet. Maar het lijkt me wel mogelijk, aangezien er wel altijd een hoge druk op hun heeft gelegen en ze iets zijn verloren dat hun het dierbaarst ooit was.


    If we had not a soul, music would have created it.

    De telegraaf is een grote roddelblad daar moet je niet alles geloven ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    euhm Daniel wordt niet gevraagt voor films, acteer-carriere is over (heel jammer)
    Emma wordt wel nog gevraagd (denk ik)


    Cool, neat, swell -Cry

    een man die zichzelf vernoemd heeft naar Paris Hilton kunnen we niet echt geloven als het over drankgebruik noemt, lijkt me.

    Herabera schreef:
    euhm Daniel wordt niet gevraagt voor films, acteer-carriere is over (heel jammer)
    Emma wordt wel nog gevraagd (denk ik)


    Niet dat dat een probleem is, die gast heeft geld genoeg om de rest van zijn leven in een jaccuzi te relaxen. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    EMIN3M schreef:
    (...)Omg, dit is echt mijn allergrootste wtf-moment tot nu toe. Dit slaat nergens op! Zijn hele leven Harry Potter. Het zijn maar films! For God's sake waarom begrijpen jullie fans dat niet? Je gaat toch verdomme niet aan de drank omdat een reeks filmseries afgelopen is?! Facking hell.

    Doe nor-maal. Jij bent duidelijk geen fan en jij weet niet wat die films voor sommige mensen betekenen. (cat)(cat)


    All was well.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Niet dat dat een probleem is, die gast heeft geld genoeg om de rest van zijn leven in een jaccuzi te relaxen. (':


    Ja ma k denk ni da alle acteurs het doen voor het geld, de meeste gewoon omdat ze het graag doen


    Cool, neat, swell -Cry

    Gringotts schreef:
    (...)
    Doe nor-maal. Jij bent duidelijk geen fan en jij weet niet wat die films voor sommige mensen betekenen. (cat)(cat)
    Nee ben ik niet, en dan mag het wat betekenen maar ik vind het de grootste onzin ooit.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Nee ben ik niet, en dan mag het wat betekenen maar ik vind het de grootste onzin ooit.


    Fuck! reageer dan nie op deze topics
    fucking muggle


    Cool, neat, swell -Cry

    I don't know, I don't care.


    comfort in c h a o s

    EMIN3M schreef:
    (...)Omg, dit is echt mijn allergrootste wtf-moment tot nu toe. Dit slaat nergens op! Zijn hele leven Harry Potter. Het zijn maar films! For God's sake waarom begrijpen jullie fans dat niet? Je gaat toch verdomme niet aan de drank omdat een reeks filmseries afgelopen is?! Facking hell.


    Jeetje, doe even normaal zeg. Alsof de fans dit verzonnen hebben, ze maken zich alleen maar zorgen. En natuurlijk kan dat wel, als jij tien jaar iets met zoveel overgave gedaan hebt, maakt het ook een heel groot deel uit van je leven. Het is de reden waarom ze beroemd zijn geworden, bepaalde dingen hebben geleerd, meegemaakt etc. Tien jaar van hun leven stond in het teken daarvan en als zoiets opeens voorbij is, kan dat echt wel een impact op je maken.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle