• Ik kreeg gisteren een idee en ik wilde vragen of iemand het zou willen lezen hier op Quizlet, want anders zou ik het nog schrijven, maar niet online zetten. (:

    Er bestonden genoeg scholen voor gewone kinderen, maar geen één school die abnormale kinderen kon opleiden. De abnormale kinderen waren mutanten. Dit stond van hun geboorte vast, niet wat ze konden met hun kracht, maar dat ze een kracht zouden hebben als ze de goede vorm van opleiding zouden vorm. Daarom gaan deze kinderen naar de mutanten school: [...]. Hier worden ze door middel van speciale en gewone lessen opgeleidt tot krachtige mutanten. Want uiteindelijk moeten deze leerlingen het opnemen tegen de mutanten van de vijandelijke school.


    Oké, als je het zo bekijkt, klinkt het heel erg saai en voorspelbaar. Alleen het zal dus voornamelijk gaan over een broer en zus die naar de school gaan, met allerlei gevolgen. (krul)

    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Naam voor de school?
    Rollen?
    Waarschuwen?

    Dank jullie wel! :Y)

    Oh ja trouwens, ik weet niet echt veel van mutanten af, maar zo heb ik die mensen maar even genoemd. Laten we zeggen dat het leerlingen met speciale krachten zijn, maar er zitten inderdaad wel echte mutanten bij. Aah lastig uit te leggen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 9:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga toch wel rollen doen, omdat ik heel slecht ben in karakters verzinnen. Ik zal het hier in zetten als het topic er is, eerst even aanmaken natuurlijk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JA IK WIL EEN ROL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rollen topic is er, guys. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet?
    Tuurlijk!
    Origineel?
    Redelijk origineel ;)
    Titel?
    Mutanten doen me denken aan X-men xD Je kan die film trouwens kijken als je inspiratie wil over krachten. En een titel: geen idee
    Naam voor de school?
    Rollen?
    Eh
    Waarschuwen?
    Niet per se


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?