• het zit zo,

    mijn beste vriend (c) staat op de camping, samen met mn ex vriend (g) want dat zijn vrienden, van de week smste ik (g) en kreeg direct een smsje van (c) dat ik niet moest smse dat hij even rust wou, nou oke ik sms niet, nu 5 dagen later smste ik (c) hoe het ging en of het leuk is ed nou ging prima was een leuk gesprek en toen werd ik ineens gebeld door ''politie groningen'' of naja dat deed een vriend van (c) en (g) na, hij zei dat ik moest ophouden (c) en (g) te stalken..

    nou ik stelde dat niet op prijs en liet het ook merken, ze geven mijn nummer af aan iemand die ik niet ken en ze laten het gewoon toe dat hij op deze manier belt..
    nou ik heb besloten dat ik gewoon even niet met (c) en (g) wil praten omdat ik neit meer van zulke telefoontjes wil (en smsjes want die volgde ook nog), en dat komt dan uit op 3 weken want ik ga woensdag op vakantie dus dan sms ik niet, en ik wil nu tot woensdag sws rust okal zou ik niet op vakantie gaan.

    Nu vind (c) dat ik een slechte vriendin ben omdat ik nu 3 weken hem niet spreek alleen maar door een telefoontje wat ''gewoon een geintje was'' dus nu ben ik mn beste vriend kwijt omdat een van zijn vrienden grappig dacht te zijn en dan geven ze ook nog mij de schuld..

    wat moet ik doen
    ..


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Praten met die beste vriend. Als hij echt zo'n goede vriend is, laat hij jullie vriendschap niet om zoiets stoms kapotgaan.


    ars moriendi

    Hun hebben zich achterlijk gedragen en ze vinden jouw reactie niet logisch? Damn, those friends aren't real friend I guess.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Hun hebben zich achterlijk gedragen en ze vinden jouw reactie niet logisch? Damn, those friends aren't real friend I guess.


    (c) ben ik al 1,5 jaar heel close mee, en (g) haat me ofzo omdat hij bevriend is met mijn voormalige vriend..


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Ik snap het niet zo goed, eerst zegt ze dat jij hem niet mag sms'en en dan zegt ze dat je weinig sms't...


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    Ik snap het niet zo goed, eerst zegt ze dat jij hem niet mag sms'en en dan zegt ze dat je weinig sms't...


    van (c) mocht ik (g) niet smse,


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Het is je eigen schuld.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    Het is je eigen schuld.


    hoezo?


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Subwayx schreef:
    Het is je eigen schuld.

    Wat zit jij nou weer te stoken? als je ruzie zoekt dan ga je maar ergens anders naartoe.

    OT: Ik snap je verhaal niet helemaal, maar als jij van iemand iemand anders niet mag sms'en dan heeft diegene daar toch niks over te zeggen? jij mag zelf bepalen wie je sms't..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 1:15 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    loesXjonas schreef:
    (...)

    hoezo?


    Omdat je hem 5 dagen later smste, terwijl hij dat niet wilde?


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Wat zit jij nou weer te stoken? als je ruzie zoekt dan ga je maar ergens anders naartoe.

    OT: Ik snap je verhaal niet helemaal, maar als jij van iemand iemand anders niet mag sms'en dan heeft diegene daar toch niks over te zeggen? jij mag zelf bepalen wie je sms't..


    Nouja kijk

    (g) is mijn ex, en die was samen met (c) op vakantie en hij vond dat ik de sfeer zou verpesten als ik (g) zou smsen.. nouja prima dat wachtte ik daar wel mee


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:33 ]


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Ik weet echt neit wat ik moet doen..


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Omg, ik vind dat C & G fout zaten, niet jij. ö
    Maar goed, je wilt C natuurlijk niet kwijt.
    Praat eens met hem, dan kun je na dat gesprek beslissen wat je wil.
    Succes. ö


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein