• lees de titel^^

    Ja inderdaad¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Ja inderdaad¬¬'


    tog 1 iemand die antwoord

    Waarom zou het niet kunnen? Ligt aan je fantasie ;D
    <3.


    -

    (...)

    tog 1 iemand die antwoord

    Ik antwoord ook Ö ^^


    -

    Nee maar ze bedoelt dat het ALIJD over Tom&Bill gaat,en bijna nooit eens over Gustav,Georg of andere acteurs of bandleden¬¬'


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Ik antwoord ook Ö ^^

    ja is lief vn je dat je antwoordt

    Nee maar ze bedoelt dat het ALIJD over Tom&Bill gaat,en bijna nooit eens over Gustav,Georg of andere acteurs of bandleden¬¬'


    nou kijk ik wil zo een serie maken ik weet alleen niet wie ik als hoofdpersonage (celeb mannelijk) moet gebruiken en njh hier zitten veel tom en Bill fans niet te min gustav en georg fans..

    maar vb de JB's the KP en CB die ken ik niet zo goed dus over hun kan ik het moeilijk gaan vertellen he :S

    Maar [niet lullig bedoeld hoor] zonder Bill was er geen ToHo. Ook niet zonder Tom, Gussi en Georg. Maar Bill maakt eigenlijk de band. Zonder Bill zouden ze zoveel fans verliezen, en Bill schrijft alles, zegt alles enz. I Know klinkt hard, maar het is niet anders =]

    (...)
    ja is lief vn je dat je antwoordt

    Gna ik ben lief ^^
    <3.


    -

    Maar [niet lullig bedoeld hoor] zonder Bill was er geen ToHo. Ook niet zonder Tom, Gussi en Georg. Maar Bill maakt eigenlijk de band. Zonder Bill zouden ze zoveel fans verliezen, en Bill schrijft alles, zegt alles enz. I Know klinkt hard, maar het is niet anders =]


    ja je hebt gelijk maar deze topic is niet slecht bedoeld

    ik wil gewoon een hoofdpersonage uit TH vinden voor mn nieuwe serie

    en omdat tom zo om zn "sex" bekend is vroeg ik me af of het ook een Bill serie kan worde

    Tuurlijk kan het ook ^^ je moet gewoon doen wat jezelf wilt [a]

    tuurlijk kan het dan ook een bill serie worden.. waarom niet? met een beetje fantasie kan alles


    Je moet worden wie je bent.

    Mij lijkt het wel leuk om zoiets te lezen op Q. Maar dat doe ik niet omdat ze bijna altijd over TH/JB gaan. Vind wel goed idee dat er ook andere celebs moogen voorkomen in een verhaal.


    I live for the applause, you will die for it.