• Jesus ik heb serieus langer dan een uur aan mijn profiel zitten werken. :'D
    Wat een onzin zeg. Ik ben gewoon heel traag I guess. :'3
    En nu nog heb ik het gevoel alsof ik iets mis... het lijkt nog zo leeg. x)
    Hoe lang doen jullie erover als je je hele profiel opnieuw indeelt? ;D

    Doe ik de laatste tijd niet zoveel, alleen een ander plaatje/GIF op m'n profiel waar ik atm. helemaal weg van ben (films enzo)

    EDIT: OHMALOWD Black Ops <3

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 18:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    5 minuutjes (:
    Maar ik heb ook altijd het gevoel dat er iets mist waardoor ik het constant blijf veranderen tot ik er tevreden over ben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik verander heel vaak van kleur haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Shockwave schreef:
    Doe ik de laatste tijd niet zoveel, alleen een ander plaatje/GIF op m'n profiel waar ik atm. helemaal weg van ben (films enzo)

    EDIT: OHMALOWD Black Ops <3

    Ojaa.. ik kan nog wel wat gifplaatjes op m'n profiel pleuren. :3

    Yeahh Black Ops! <3

    riverdale schreef:
    ik verander heel vaak van kleur haha

    Dat doe ik ook! Echt veel-te-vaak. :')

    dulcetly schreef:
    5 minuutjes (:
    Maar ik heb ook altijd het gevoel dat er iets mist waardoor ik het constant blijf veranderen tot ik er tevreden over ben.

    Dat deed ik dus net continue. :')
    Echt vervelend.

    Ik heb een tijd geleden alle tekst die erop stond helemaal veranderd en daar heb ik volgens mij zeker wel een uur over gedaan.
    Ook over templates doe ik altijd heel lang, al is 'ie helaas deze keer mislukt, maar ik heb geen zin meer om een nieuwe te maken..
    Het gewone plaatje op m'n profiel verander ik meestal wel in een paar minuten, maar over m'n profielfoto doe ik dan weer uren, omdat ik niet kan kiezen.

    Je bent dus niet de enige ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Ik heb een tijd geleden alle tekst die erop stond helemaal veranderd en daar heb ik volgens mij zeker wel een uur over gedaan.
    Ook over templates doe ik altijd heel lang, al is 'ie helaas deze keer mislukt, maar ik heb geen zin meer om een nieuwe te maken..
    Het gewone plaatje op m'n profiel verander ik meestal wel in een paar minuten, maar over m'n profielfoto doe ik dan weer uren, omdat ik niet kan kiezen.

    Je bent dus niet de enige ^^

    Ja kiezen is zo moeilijk! :')
    En mijn profielfoto heb ik al een heeeele lange tijd niet veranderd. En mijn username ook niet. Omdat ik anders bang ben dat niemand me meer herkent :"D

    Maximum 10 minuutjes. Maar ik zet ook nooit veel of iets speciaals op mijn profiel. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Niet heel lang, mijn profiel is al langer zo ;D
    ik pas alleen aan als ik een andere username heb. (: en dat duurt +/- 10 minuten.


    Destroy what destroys you.

    Padalecki schreef:
    Maximum 10 minuutjes. Maar ik zet ook nooit veel of iets speciaals op mijn profiel. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja kiezen is zo moeilijk! :')
    En mijn profielfoto heb ik al een heeeele lange tijd niet veranderd. En mijn username ook niet. Omdat ik anders bang ben dat niemand me meer herkent :"D

    Haha, dat is dan wel slim van jou. Ik heb pas m'n hele profiel, profielfoto en username veranderd en toen schrok iemand zich dood omdat diegene niet wist dat ik 't was xd
    Maar ik heb gewoon de gewoonte niet lang dezelfde username te willen houden, hehe.


    “Love is a contradiction.”

    Niet zo lang, maar mijn profiel is dan ook maar heel simpel. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha nee, ik verander zo eens in de zoveel tijd wat.


    ars moriendi

    Ik vind hem nu mooier dan vroeger.
    Goed gedaan! (cat)


    Where there is a sea there are pirates...