• Ik ga lekker met een vriendin naar ABC, da's zo'n restaurant waar je 2 uur lang zoveel kan eten als je wil x') En dan hebben ze niet overdreven echt alles..
    Om het nuttig te houden: gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of morgen? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    uitzieken en Chicken nuggets eten :'D Have fun tonight


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nop. Lekker mijn kamer opruimen.(cat)


    Food.

    Haha, leuk! :D Ik ga mijn friends lastig vallen, ik wil leuke dingen doen! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heh, haha xd
    Lijkt me echt cool. :'D
    Ik vertrek morgen naar Portugal voor 2 weken jeeeej! : D


    Where there is a sea there are pirates...

    OMG, neem je me niet mee? :'D
    Vanavond komt mijn vriend, morgenavond ga ik in de b&b van zijn moeder gaan logeren en maandag vertrek ik nog een weekje naar de zee met hem =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn kampkoffer maken. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik eet vanavond Noodles? ;D nee, niet echt.


    Destroy what destroys you.

    Is het zo'n soort all-you-can-eat? Da's ook wel leuk. ^^ Heb ik vorig jaar in Spanje 2x gedaan. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fountain schreef:
    Is het zo'n soort all-you-can-eat? Da's ook wel leuk. ^^ Heb ik vorig jaar in Spanje 2x gedaan. (:


    Wat is all you can eat haha? :3
    Nja je hebt zeg maar 6 van die gedeeltes.. ik geloof uh Italiaans, wok, vis, snoep & pannenkoeken, grill en ijs. Alleen vorige keer dat ik ging ging ik bijna over mn nek, whaha ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Wat is all you can eat haha? :3
    Nja je hebt zeg maar 6 van die gedeeltes.. ik geloof uh Italiaans, wok, vis, snoep & pannenkoeken, grill en ijs. Alleen vorige keer dat ik ging ging ik bijna over mn nek, whaha ;3

    Dan mag je ook zelf je eten gaan pakken, zoveel als je zelf wilt, wat je maar wilt en je mag je bord 1000 keer opnieuw vullen. Je betaald zo'n 5 euro ofzo voor àlles... denk ik... x) Naja, 't is allesinds leuk voor de portemonnee een all-you-can-eat. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vanavond eten we patat:Y).
    morgen verjaardag vieren van mijn moeder en maandag met een vriendin naar de film die ik al de heel vakantie niet heb gezien_O_!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fountain schreef:
    (...)
    Dan mag je ook zelf je eten gaan pakken, zoveel als je zelf wilt, wat je maar wilt en je mag je bord 1000 keer opnieuw vullen. Je betaald zo'n 5 euro ofzo voor àlles... denk ik... x) Naja, 't is allesinds leuk voor de portemonnee een all-you-can-eat. x)

    Wow, zo weinig! Ik vertrek morgen naar Portugal, ik zal maar beginnen zoeken voor zo'n all-you-can-eat. :'d

    @ Struggle: hoeveel betaal je ervoor?


    Where there is a sea there are pirates...

    Fountain schreef:
    (...)
    Dan mag je ook zelf je eten gaan pakken, zoveel als je zelf wilt, wat je maar wilt en je mag je bord 1000 keer opnieuw vullen. Je betaald zo'n 5 euro ofzo voor àlles... denk ik... x) Naja, 't is allesinds leuk voor de portemonnee een all-you-can-eat. x)


    Ja dat, haha. En het leukste is nog drinken mixen whahaha. Ze hebben ook slush-puppy enzo, kun je cola en allemaal andere zooi bijgooien. Ja, klinkt ranzig, maar rode slush-puppy met cola is heilig _O_

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 16:30 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Captain schreef:
    (...)
    Wow, zo weinig! Ik vertrek morgen naar Portugal, ik zal maar beginnen zoeken voor zo'n all-you-can-eat. :'d

    @ Struggle: hoeveel betaal je ervoor?


    Uh, geen 5. 20 ofzo :3
    Maar vind ik niet heel duur als je kijkt wat je ervoor krijgt..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    PC. :'D