• Heeft er iemand nog een goed harry potter recept? Ik heb op internet al verschillende recepten voor Boterbier gevonden, maar geen van alle lijkt me echt lekker. Ik bedoel koffiemelk met cassis? Als je een goed recept heb zet hem hier onder neer.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Hier. ik ga ze straks ook bestellen, ookal zijn ze best duur, Je denkt nu vast dat zijn gewoone jelly beans, maar dat is niet zo, deze smaken echt naar waar ze zeggen dat ze naar smaken, en ik dnek dat ze daardoor ook wel iets duurder zijn dan normaal.


    Aah oke, chill jah! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FreeHouseElf schreef:
    Ik weet trouwens niet of het jullie echt intereseert, maar toen ik op Harry Potter kamp in engeland was, hebben we een soort van Smekkies in alle smaken gehad, en toen keek ik net op internet en toen vond ik een nederlandse site die dat ook verkoopt! gewoon die die we in Engeland hadden. Dus al het je intereseerd, ik zet de link hier neer. als er geintreseerde zijn dan.


    ben jij op HP kamp geweest!!
    hoe??!!
    jarloers!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Oehh, dat klinkt echt lekker.


    Food.

    ZIM schreef:
    (...)

    ben jij op HP kamp geweest!!
    hoe??!!
    jarloers!


    Jaja, dit was het laatste jaar, ik had het wel heel erg naar mijn zin. Vinea, een jongerenreisorganisatie regelt allemaal zomerkampen, en dit was mijn derde jaar, en dat werd dus een harry potter kamp


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik heb een huiself die dat voor me doet (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Barbiedoll schreef:
    Omygosh, zijn er nu ook al HP recepten?


    En HP kampen?! :|

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 16:06 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    En HP kampen?! :|


    Jep, alleen dit was bij mijn organisatie het laatste jaar.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    nerveus schreef:
    Ik heb een huiself die dat voor me doet (A)


    Mag ik hem een keer lenen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Hier. ik ga ze straks ook bestellen, ookal zijn ze best duur, Je denkt nu vast dat zijn gewoone jelly beans, maar dat is niet zo, deze smaken echt naar waar ze zeggen dat ze naar smaken, en ik dnek dat ze daardoor ook wel iets duurder zijn dan normaal.

    Maar die zijn gewoon.
    Ik wou lever- of snotsmaak. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Jaja, dit was het laatste jaar, ik had het wel heel erg naar mijn zin. Vinea, een jongerenreisorganisatie regelt allemaal zomerkampen, en dit was mijn derde jaar, en dat werd dus een harry potter kamp


    komt er nu geen HP kamp meer dan??


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ZIM schreef:
    (...)

    komt er nu geen HP kamp meer dan??


    Via Vinea niet meer, misschien ergens anders, en anders regel je er zelf een.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Via Vinea niet meer, misschien ergens anders, en anders regel je er zelf een.


    ik zal eens gaan kijken..
    en haha >__<
    je hebt me op een idee gebracht!

    en ik ga ook zeker weten eens een keer boterbier maken!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ZIM schreef:
    (...)

    ik zal eens gaan kijken..
    en haha >__<
    je hebt me op een idee gebracht!

    en ik ga ook zeker weten eens een keer boterbier maken!


    Als je er zelf een gaar regelen ga ik mee hoor!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    haha kei vet!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Trouwens, ik heb de echte smekkies in alle smaken gevonden op deze site, maar ze zijn dezelfde als die ik heb besteld dus ik ben blij!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy