• Ik keek net dat programma over de bruiloften van zigeuners en toen tweette ik: Vrouwen zijn er alleen maar om te neuken en om de caravan schoon te maken.
    Nu loopt er een jongen de hele tijd mij te retweeten en tegen me te praten. 'hou je niet van neuken dan'. Lol.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Escritura schreef:
    (...)

    -dood-
    ik heb je nuw el zoveel rond het forum gezien.. en al die tijd dacht ik dat je een meisje was >.>
    #IAmAnIdiot

    O my gosh dat meen je.
    Ik haat je.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    O my gosh dat meen je.
    Ik haat je.


    Het spijt me!!! D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    -dood-
    ik heb je nuw el zoveel rond het forum gezien.. en al die tijd dacht ik dat je een meisje was >.>
    #IAmAnIdiot


    Achjaah je bent niet de enige


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wtf :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Zeg je dat nou omdat je geen discussie met me aan wilt gaan of omdat je echt van me houd. : (

    Hoe durf je aan mij te twijfelen. (huil)
    Natuurlijk méén ik het!


    Where there is a sea there are pirates...

    Fellatio schreef:
    (...)

    Achjaah je bent niet de enige

    Ik haat jou ook.

    ik bedoel, hoe moet ik als jongen dan reageren bij iets, like in elke zin iets met neuken of vrouwen neerzetten? : c zie je het dan beter?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Captain schreef:
    (...)
    Hoe durf je aan mij te twijfelen. (huil)
    Natuurlijk méén ik het!

    Oké girl, seriously, it's totally over! -gayhand-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oké girl, seriously, it's totally over! -gayhand-

    How dare you...


    Where there is a sea there are pirates...

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik haat jou ook.

    ik bedoel, hoe moet ik als jongen dan reageren bij iets, like in elke zin iets met neuken of vrouwen neerzetten? : c zie je het dan beter?


    oh nou sorry hoor -.- ik ga niet bedenken van; oh is dat een jonge of een meisje,
    Dr komen hier gwn meestal meisjes. & jou usernaam straalt niet uit van; ik ben een jongen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik denk automatisch dat iedereen hier een meisje is... xd tenzij ik diegene ken. en OT: ja... ik kan alleen maar zeggen wtf x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fellatio schreef:
    (...)

    oh nou sorry hoor -.- ik ga niet bedenken van; oh is dat een jonge of een meisje,
    Dr komen hier gwn meestal meisjes. & jou usernaam straalt niet uit van; ik ben een jongen..

    Oké jongens, dit is geen discussie waard. (:
    Je kan hier inderdaad moeilijk doorzien wie een jongen en wie ene meisje is. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Fellatio schreef:
    (...)

    oh nou sorry hoor -.- ik ga niet bedenken van; oh is dat een jonge of een meisje,
    Dr komen hier gwn meestal meisjes. & jou usernaam straalt niet uit van; ik ben een jongen..

    O my gosh, best een kort lontje?
    LOL sinds wanneer stralen usernames het geslacht van iemand uit.. da's weird. Raveleijn vind ik meer klinken als.. tsja, eigenlijk geen van beiden. ö

    maar ik snap het, aangezien jongens hier zeldzaam zijn.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Jezus doe even normaal. (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Raveleijn schreef:
    (...)
    O my gosh, best een kort lontje?
    LOL sinds wanneer stralen usernames het geslacht van iemand uit.. da's weird. Raveleijn vind ik meer klinken als.. tsja, eigenlijk geen van beiden. ö

    maar ik snap het, aangezien jongens hier zeldzaam zijn.


    Nee, slechte dag en jij klonk ook niet bepaald aardig en jij als jongen denkt dat jongens alleen daarover praten o-O. de jongens waar ik mee om ga doen dat dusniet..

    + usernaams doen dat niet. Maar is het geen overduidelijke jongensnaam ding word je al gauw als meisje aan gezien omdat hier op Q merendeels meisjes zitten dan jongens (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Inderdaad, dit topic gaat niet over jongens-meisjes problemen op Q.
    Trouwens, de topicmaakster is na zo'n lange tijd weer in een goede bui, ga het dan maar lekker verpesten, ofwat. :')


    Where there is a sea there are pirates...