• van mijn usernames. Als ik er één wil dan vind ik hem leuk en verander ik mijn naam, en een paar dagen later vind ik hem niet leuk meer.
    Zo stom... D;


    Forever.

    Ik heb dat ook ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ugh, waarom mag je niet gewoon veranderen wanneer je wilt? Veel leuker ;D


    Forever.

    Ik heb dat eigenlijk nooit, denk er ook echt goed overna voordat ik een nieuwe neem. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik heb dat eigenlijk nooit, denk er ook echt goed overna voordat ik een nieuwe neem. (:

    Ja, dat doe ik ook. En momenteel houd ik nog net zo veel van m'n usernaam als van in het begin :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Daarom verander ik deze ook niet weer. Heb hem 1x veranderd in al die eeuwen dat ik Genius heb maar het voelde zo verkeerd :'D


    -

    Dat heb ik ook eens gehad. Het ergste was nog dat ik nog geen andere naam had gevonden, dus moest ik er nog 6 dagen langer mee rondlopen. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Everdeen schreef:
    Ik heb dat eigenlijk nooit, denk er ook echt goed overna voordat ik een nieuwe neem. (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb dat soms wel, maar niet zo vaak. Alhoewel ik deze misschien toch terug in Crushed ga veranderen. (Wat ik trouwens al 2 keer heb gedaan, ik blijf echt telkens terugkomen bij Crushed)

    Meestal gaat mijn username vervelen... Maar nu wil ik mijn vorige terug maar ik moet tot de 8e wachten geloof ik D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.