Oké guys, hihi. Rum en ik kwamen al een paar dagen geleden op dit idee'tje en sinds er door een topic net heel veel aanmeldingen kwamen dat ze graag mee wouden schrijven, dachten we dat we beter dit topic konden openen; here we gooo.
We hebben geen echte samenvatting, omdat we nog niet echt weten waar het over zal gaan en hoe het zal lopen.
Het zullen verschillende verhaallijnen door elkaar zijn, van verschillende leerlingen en zelfs van een professors, die uiteindelijk allemaal elkaar beïnvloeden en met elkaar te maken hebben. Misschien dat ze samen komen bij de Battle of Hogwarts, weet ik nog niet. (:
Het speelt zich af tijdens het jaar van De Battle of Hogwarts 1998 dus, denken we, dus er mogen ook een aantal vluchtende leerlingen invoorkomen, leerlingen die faunaat willen worden, leerlingen die verliefd zijn op leraren. Let us be original! (:
We zoeken 3 - 4 mensen, gok ik. Dat moeten Sanne en ik nog even overleggen, dus als je denkt:
"Wauw, dit lijkt me echt geweldig!" Dan kan je je hieronder aanmelden, Sanne en ik zullen dan even kijken naar je schrijfstijl en dan kiezen we er wel een aantal uit, hihi. xxxxxxxxxxxxx
[ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:40 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.