• Oké guys, hihi. Rum en ik kwamen al een paar dagen geleden op dit idee'tje en sinds er door een topic net heel veel aanmeldingen kwamen dat ze graag mee wouden schrijven, dachten we dat we beter dit topic konden openen; here we gooo.

    We hebben geen echte samenvatting, omdat we nog niet echt weten waar het over zal gaan en hoe het zal lopen.


    Het zullen verschillende verhaallijnen door elkaar zijn, van verschillende leerlingen en zelfs van een professors, die uiteindelijk allemaal elkaar beïnvloeden en met elkaar te maken hebben. Misschien dat ze samen komen bij de Battle of Hogwarts, weet ik nog niet. (:


    Het speelt zich af tijdens het jaar van De Battle of Hogwarts 1998 dus, denken we, dus er mogen ook een aantal vluchtende leerlingen invoorkomen, leerlingen die faunaat willen worden, leerlingen die verliefd zijn op leraren. Let us be original! (:

    We zoeken 3 - 4 mensen, gok ik. Dat moeten Sanne en ik nog even overleggen, dus als je denkt:
    "Wauw, dit lijkt me echt geweldig!" Dan kan je je hieronder aanmelden, Sanne en ik zullen dan even kijken naar je schrijfstijl en dan kiezen we er wel een aantal uit, hihi. xxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oui. Ik wil :9~


    Not all those who wander are lost.

    Kom maar op jongens. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil wel proberen ;D - Alleen ik weet niet veel over de Battle of Hogwarts, maar dat kan ik wel opzoeken enzo?


    Forever.

    Roswell schreef:
    Ik wil wel proberen ;D - Alleen ik weet niet veel over de Battle of Hogwarts, maar dat kan ik wel opzoeken enzo?


    Ik weet er ook niet super veel over, maakt echt niks uit. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil meedoen! Maar ik is niet Jalissa, ik is Marleen aka Progeny.
    Ik kom alleen zondag pas thuis.D:

    Ik wil eigenlijk ook wel meedoen, maar eerlijk gezegd heb ik géén inspiratie voor een verhaallijn (baby)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik meld me aan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik wil wel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Prongs schreef:
    Ik wil eigenlijk ook wel meedoen, maar eerlijk gezegd heb ik géén inspiratie voor een verhaallijn (baby)


    Dat maakt niet zoveel uit, want waarschijnlijk gaan we alles samen verzinnen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Dat maakt niet zoveel uit, want waarschijnlijk gaan we alles samen verzinnen. (:

    Oké klasse! Vraagje though; zijn die verhaallijnen op de één of andere manier aan elkaar gelinkt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ikke! :Y)
    Maar. Ik ga wel morgen op vakantie. En ben dan drie weken weg. Is dat erg? Ik heb geen internet dan. Behalve op de nacht van de dertiende naar de veertiende, want dan ben ik even thuis x)
    Maar maar ik wil wel :9~


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Prongs schreef:
    (...)
    Oké klasse! Vraagje though; zijn die verhaallijnen op de één of andere manier aan elkaar gelinkt?


    Ja, we proberen het hihi. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Ja, we proberen het hihi. :Y)

    Awesome c: Al gaat daar wel wat denkwerk in kruipen, maar ik vind het leuk klinken (krul)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Awesome c: Al gaat daar wel wat denkwerk in kruipen, maar ik vind het leuk klinken (krul)


    Amy en ik zijn volop aan het denken, ghehe. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zeggen jullie wel even als het begint, en wie er zijn gekozen?


    Not all those who wander are lost.