• Oké, ik word echt gek hier. Mijn ouders vertikken het tegenwoordig om normaal te eten. Ze willen altijd maar iets makkelijks eten wat meestal vol met vet zit. Normaal aten we altijd gezond, dan moest ik ze soms zelfs dwingen om eens patat te eten, en nu.. En als ik er wat van zegt dan worden ze boos. Vooral mijn moeder 'Weet je wel niet hoeveel ik werk?' Ja dat weet ik, 1,5 uur schoonmaken --'


    Forever.

    Dat mag niet echt een excuus van je moeder zijn om altijd maar iets als patat te halen.

    Misschien moet je er nog eens over beginnen en aanbieden een aantal keer per week te koken.
    Als je meer kookt, kan je dat voor de volgende dag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dan moet je maar eens zelf eten klaar maken, gezond eten, zo simpel is het. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik snap jouw gevoel. Ondanks dat ik thuis heel veel gevarieerd eet, omdat mijn ouders daar heel veel waarde aan hechten. Als mijn ouders koken, dan zeggen ze allebei dat ze tot rust komen... Hoe? Geen idee. Misschien kun jij een keertje koken. Des te meer je het doet, des te beter je het gaat doen en het is onwijs leuk! Bovendien kun jij dan bepalen wat jullie eten. Voor eventuele lekkere recepten, vraag maar! Dan stuur ik je er een paar :), ik leef met je mee!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Dat had ik ook, dus voortaan kook ik elke avond het eten, misschien vanavond iets koken en het dan tegen je ouders zeggen?


    I hope heaven needs you more than I do now.