• "Or perhaps in Slytherin
    You'll make your real friends,
    Those cunning folks use any means
    To achieve their ends."


    Said Slytherin, "We'll teach just those
    Whose ancestry's purest."




    Welcome to the Slytherin Common Room. No mudbloods or blood traitors allowed here.






    Our Family



    OUR HOUSE SONG (by Katie)

    Albus Potter is our king,
    He's a worthy Slytherin.
    Just as great as he can be,
    He can conquer each banshee.

    The true heir of Slytherin,
    The hallows're of no need to him.
    He's the bravest boy to be found
    On the Hogwarts grounds.

    Albus Potter is our king,
    He's the pride of Slytherin.
    That's why Slytherins all sing:
    ALBUS POTTER IS OUR KING!




    Death Eaters Tasks
    (Let op: Iedereen moet minimaal één taak hebben, zodat we gelijk weten hoeveel leden we hebben en wie dat dan zijn.)

    Muggles vermoorden:
    - Basilisk
    - Sanity
    - PrincesSnape = Severus Snape's good friend
    - Outcast
    - Progeny = Katie's best friend
    - Monkeyslut
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Mudblood= Defence of the Dark Arts
    - Buckbeak
    - Dooddoener
    - Escritura


    Mudbloods uit de weg ruimen:

    - Oppugno
    - Dursley
    - xReplay
    - Tragically
    - BeSlytherin
    - Astarte
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Progeny = Katie's best friend
    - Thunderwitch
    - Daiyu
    - Prophecy
    - Dooddoener


    Blood traitors vermoorden:
    - Soundeffect
    - Barcalonista
    - Apophis
    - Orchideous
    - Progeny = Katie's best friend
    - Sanity
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Aguamenti
    - MoonWarrior = Master of Potions and Dark Spells
    - LizzyTennant
    - grapefruit
    - Dooddoener



    Secret Keeper, Riddle Replacement: Prophecy

    If you have fully proven your loyalty to Riddle Jr:
    Slytherin Royalty: Basilisk, Prophecy, Progeny, Celestial.
    (most loyal death eaters)

    __________________________________________________________________

    Vassals: Mudblood, Escritura, Dooddoener, grapefruit, MoonWarrior.
    __________________________________________________________________
    RULE N1: A Slytherin may never call an other Slytherin, a Gryffindor, or a Ravenclaw a mudblood.

    RULE N2: A Gryffindor or a Ravenclaw that has willingly declared peace to the whole house of Slytherin must not be bullied, threatened, attacked or killed. From now of on, a Gryffindor and a Ravenclaw is your friend whom you must respect and, if necessary, protect.
    __________________________________________________________________
    MEDEDELING van Katie (Captain)
    Ik vertrek 31 juli naar Portugal voor 2 weken (tot de 14de augustus, 's avonds kom ik terug).
    Daarom, zolang ik er niet ben, wil ik dat de Common Room en alles wat ermee te maken heeft beheerd wordt door de Slytherin Royalty.
    Daarna wil ik een uitgebreid verslag in puntjes, als dat kan. Niet van alles, maar van belangrijke dingen; zoals veranderingen, leden die erbij komen of weggaan.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:21 ]

    Captain schreef:
    Laura, ik ga op je pb straks/vanavond antwoorden, heb nu echt geen tijd; I'm sorry! D:

    Oh geeft niet hoor. Neem je tijd. Het is niet verplicht om erop te antwoorden.

    Lizz... kijk jij Yaoi? :')

    Celestial schreef:
    Lizz... kijk jij Yaoi? :')


    It is sad but true, I watch Yaoi XD Hell, ik doe Roleplay games met een vriendin van mij uit America... ALLEEN maar Yaoi.. (ook al slaan we de hardcore stukken over... *Next day*)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    It is sad but true, I watch Yaoi XD Hell, ik doe Roleplay games met een vriendin van mij uit America... ALLEEN maar Yaoi.. (ook al slaan we de hardcore stukken over... *Next day*)

    Awesome! :'3
    I have to admit, I watch it sometimes. Not that many though.
    Loveless is kinda Yaoi :3 Me likes neko's.

    I know loveless! Ik heb alleen nooit de tijd gehad om eht te zien, maar ik weet half-en-half waar het overgaat ^^ Maar nee, Gravitationw as de enige Yaoi die ik keek, omdat mijn vriendin wilt dat ik Suuichi cosplay.. (Dan kan zij Yuki zijn, en me randomly tegen muren duwen om me te zoenen :'D)

    Maar Yaoi is wel awesome :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja inderdaad. (bloos)

    I love my room.
    Ik had eerst een groen behang met van die bloemen. En nu verf ik er donkerrood overheen. En nu lijken die bloemen op bloesems en die muur lijkt er japans/chinees. En ik heb een gigantische waaier die ik een paar jaar geleden in frankrijk heb gekocht aan mijn muur hangen. En ik heb ook een grote lampion. :3
    Ik ga voor een japans/chinese kamer. I love it. <3

    Waauw, wat cool! Het enige Chinese wat ik in mijn kamer heb hangen is mijn kung fu uniform en mijn 2 breedzwaarden. :'D die zijn mijn specialiteit op het vlak van wapens.


    Where there is a sea there are pirates...

    Gaaf! Ik wist niet dat jij daar aan deed? :'D
    Ik wil graag nog 2 van de samurai zwaarden aan mijn muur hangen. En ik weet waar ik ze kan kopen. Dus ik ga mijn ouders maar eens overtuigen dat ze die voor me moeten halen. :')

    Een Katana bedoel je? De echte kosten iets van 100.000 euro (auwtch) maar je kan ook gewoon neppe kopen op het internet of in een Martial Arts Store ergens in je buurt, als je er een hebt.
    In Antwerpen heb je er iig één. :'D

    En ja, wist je dat niet? Het is mijn léven, :'D de kamp waar ik nu naar toe ga voor 2 weken is een Chinese Martial Arts Camp, de club waar ik train organiseert die. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    En ja, wist je dat niet? Het is mijn léven, :'D de kamp waar ik nu naar toe ga voor 2 weken is een Chinese Martial Arts Camp, de club waar ik train organiseert die. :'D


    Dat ^ Is best fucking awesome O,O

    Het enige Japans wat ik in mn kamer heb zijn mijn Kanji stickers :'D En dan nog een Chinese kalender...

    *maar als ik in Engeland woon richten ik en Amy alles lekker Japans in*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Captain schreef:
    Een Katana bedoel je? De echte kosten iets van 100.000 euro (auwtch) maar je kan ook gewoon neppe kopen op het internet of in een Martial Arts Store ergens in je buurt, als je er een hebt.
    In Antwerpen heb je er iig één. :'D

    En ja, wist je dat niet? Het is mijn léven, :'D de kamp waar ik nu naar toe ga voor 2 weken is een Chinese Martial Arts Camp, de club waar ik train organiseert die. :'D

    Ik ken een toko waar ze zwaarden etc verkopen voor een goedkope prijs. :3

    En awesome dat je dat doet! Lijkt me best leuk. (:


    I love this opening <3



    opening van een van de vele Gundam series...
    *en jah ik kan dit numemr COMPLEET meezingen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    We hebben trouwens besloten dat de Royalty niet te veel mag worden uitgebreid.
    Er is een nieuwe indeling gekomen.
    De Vassals zijn leenmannen van de Royalty. Even voor de duidelijkheid, dit zijn dus geen Royals meer.