• Daarboven

    De 6-jarige Ethan Skinner is in geen enkel opzicht een normale kleuter te noemen. Waar zijn leeftijdsgenootjes met vriendjes thuiskomen, heeft Ethan, tot grote frustratie van zijn moeder Grace, slechts interesse voor wat hij de Anderen noemt. Deze Anderen, door Grace bestempeld als fantasievriendjes, worden langzaam maar zeker het middelpunt van Ethan’s bestaan. Hij begint steeds vreemder gedrag te vertonen, totdat Grace besluit hem naar een kinderpsychiater te sturen. Zal ze zich uiteindelijk realiseren dat ze voor de oplossing terug moet duiken in haar eigen verleden, en tot de conclusie komen dat de Anderen meer zijn dan slechts het product van een fantasievol kinderbrein? Of is het misschien al te laat, en zullen de Anderen voor eens en altijd met haar afrekenen?


    Goed idee of niet? Geef je mening maar (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 17:40 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    JAAAA, stuur een bericht me als ie online staat!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Doen!


    Has no one told you she's not breathing?

    Oppugno schreef:
    JAAAA, stuur een bericht me als ie online staat!


    Voorlopig nog niet hoor, ik moet het eerst verder uitdenken haha. Ik ben altijd veel te impulsief met stories, en ik wil niet dat ik weer vastloop :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Graag waarschuwen en doen!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oppugno schreef:
    JAAAA, stuur een bericht me als ie online staat!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wow, dat klinkt leuk! Waarschuw mij please!


    Where there is a sea there are pirates...

    Oppugno schreef:
    JAAAA, stuur een bericht me als ie online staat!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klinkt origineel, dus doen ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Doen! Stuur een bericht als als ie online staat ! :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor