• Bij de renovatie van een bank in de Amerikaanse staat Louisiana zijn de overblijfselen gevonden van een man die al 27 jaar vermist werd. Hij bleek vast te zitten in de schoorsteen van de bank.

    De 22-jarige Joseph Schexnider verdween spoorloos in 1984. Waarschijnlijk is hij klem komen te zitten in de schoorsteen toen hij probeerde de bank te beroven; het skelet in de schoorsteen droeg namelijk handschoenen. De politie denkt dat Schexnider door verhongering om het leven is gekomen.

    De bank liet de schoorsteen eind jaren 80 afsluiten en pas bij de renovatie dit jaar werden de overblijfselen van de bankrover gevonden.

    bron:nos.nl

    klinkt gezellig o.O


    Shoganai i ne~

    Aguamenti schreef:
    Gaat dat niet stinken ofso na een tijd O.o?

    Als je er bij nadenkt niet. Als die schoorsteen echt nog in gebruik was, is die eigenlijk gewoon 'gerookt' en volgens mij zelfs best goed bewaard gebleven.
    -Gok ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je er bij nadenkt niet. Als die schoorsteen echt nog in gebruik was, is die eigenlijk gewoon 'gerookt' en volgens mij zelfs best goed bewaard gebleven.
    -Gok ik.

    Oke wie wilt er gerookte bankrover:Y)?

    Ieuw ik moet er niet aan denken dat er een lijk zit in je schoorsteen.(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rowling schreef:
    Haha, best wel zielig ene kant. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    fail! xD

    wat n sukkel (joehoe)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Oke wie wilt er gerookte bankrover:Y)?




    -out-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lullig xd

    Slechte kerstman was het dan

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 19:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het stoffelijk overschot van een man uit Louisiana die 27 jaar geleden spoorloos verdween, is teruggevonden in de schoorsteen van een bankgebouw in de Amerikaanse stad New Orleans. Het lichaam van Joseph Schexnider werd aangetroffen tijdens renovatiewerkzaamheden.
    De destijds 22-jarige Amerikaan verdween in 1984 kort voordat hij voor de rechter moest verschijnen voor bezit van een gestolen auto.

    De politie in New Orleans sluit opzet uit, maar zegt evenmin te weten wat Schexnider in de bank te zoeken had. Hij had geen inbraakmateriaal bij zich, of een tas waarin hij de eventuele buit zou kunnen vervoeren.

    Schexnider is, nadat hij in de schoorsteen bekneld was geraakt, vermoedelijk bezweken aan uitdroging en verhongering.


    Dit las ik juist dus.
    bron

    what the actual fuck.


    I live for the applause, you will die for it.