• Geen idee waar dit topic hoort, maar oke, ik kom even zeuren over samen schrijven.

    Ik schrijf nu samen met iemand van 21 een story, en god wat is samen een story schrijven irritant, vind ik. Ik kan echt niet zo goed samenwerken en word pissig als iets niet gaat zoals ik het wil. Nu moet zij eerst schrijven en dan ik omdat het vanuit 2 personen gaat, en die reageren op elkaar enzo, I don't like it that much.

    Maarja, het word wel lekker een geweldige story vol liefde. x'D en over 2 awesome jongens, die verliefd worden enzo, really awesome.

    Schrijven jullie ook samen met iemand een verhaal? en zoja, wat vinden jullie ervan?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja, maar het heeft een tijde stil gelegen.
    Ik doe het mte mijn beste vriendin, en ik vind het leuk(:.


    Food.

    Ik schrijf ook samen met iemand en dat gaat tot nu toe goed :'D
    Al zijn we beide wel langzaam :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik schrijf ook samen met iemand, en tot nu toe bevalt me dat goed.


    Simple, but effective.

    Ja ik schrijf ook samen met iemand
    en ik vind persoonlijk dat het echt geweldig gaat :3
    Misschien hebben we dezelfde gestoorde hersenkronkels ofzo


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb het een paar keer gedaan, maar het stopte telkens na een tijd. Het is gewoon niet evident.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ik heb het een paar keer gedaan, maar het stopte telkens na een tijd. Het is gewoon niet evident.

    Precies.

    Het is zo irritant dat de ander het anders wil dan jijzelf.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Met nog vier anderen, ik vind het awesome! (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 15:15 ]


    JDN.

    Hoe doen ze dat toch? :P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik schrijf aan een storie met 6 andere mensen :)
    We zijn nog niet zo erg lang bezig, maar tot nu toe vind ik het best wel fijn


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb samen geschreven, dat ging wel goed! ;D gewoon afspreken dat je eerlijk bent, omstebeurte een deel schrijft en dan beoordeelt. (:


    Destroy what destroys you.

    Ik schrijf een verhaal met 4 andere meisjes, maar ik weet ook wel een beetje hoe je je voelt. Want ik ben zelf liever een onafhankelijk persoon die alles doet wat zij wil, en je dan aan andere regels houden voelt gewoon kut. Probeer sommige dingen gewoon beter te bespreken, want in de story die wij met de QET schrijven bemoei ik me niet met andere. Beschrijf ik mijn karakter als iemand die niet veel bemoeit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.