• 1OO Drabbles.
    Een drabble is een korte fanfictie (van ongeveer 100 woorden) over/van een bepaald persoon. Het is heel simpel: je kiest een thema (like Twilight, Harry Potter, Eragon, whatever you like - thema's mogen meerdere keren gebruikt worden!-) en je schrijft daar dus 100 drabbles over. Je mag voor iedere drabble een ander personages gebruiken (maar ook voor allemaal dezelfde), maar je moet bij het gekozen thema blijven (voor elke drabble die jij schrijft blijf je dus bij hetzelfde thema). Je mag schrijven vanuit zowel de 3e als 1e persoon (hij/zij of ik dus), zolang het maar duidelijk wordt wie er 'vertelt'. Over het thema keuze wil zeggen dat je natuurlijk ook je eigen geschreven verhaal mag gebruiken.

De keuze van mijn thema is voor mij logisch, zeker nu ik ontdek dat ik het fijn vind om met haar te schrijven en omdat ik zoveel kanten met haar op kan door wie zij is. Zij is anders en kan zo plots veranderen van stemming en van nog zoveel andere dingen. Zij is Faith, en zij is mijn themakeuze.

The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

Ik snap het idee niet helemaal

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Ik heb zelf een document waar honderd woorden staan, bij elk van deze woorden schrijf ik een stukje, het woord dient als onderwerp van het stuk wat ik schrijf. Het stuk wat ik schrijft is uit mijn themakeuze, nu is het wel begrijpelijk dat je mijn themakeuze niet snapt. Aangezien zij een simpelweg niet bestaat, maar een personage uit mijn hoofd is. Dat stukje heet een Drabble, uiteindelijk zullen het dus 1OO Drabbles zijn.

The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.