• Ik was dingen van voorspellend rekenen aan het opzoeken en stiekem is het toch best wel a kind of awesome :D

Voorbeeld
    Hermione Granger
    8594965 7915759 dat wordt 94 en dat wordt 13 en 13 wordt dan weer 4
    Dus haar getal is 4 en 4 betekent:
    Vier is het cijfer van stabiliteit. Je kunt het cijfer vergelijken met een tafel die stabiel op vier benen rust. Vieren houden van hard werken, zijn praktisch en je kunt goed op ze vertrouwen.
    Echte vieren denken eerst na voordat ze iets doen en blijven dicht bij de aarde. Ze zijn goed georganiseerd en krijgen dingen gedaan. Ze zijn heel voorspelbaar, vergelijkbaar met de wisseling van de vier seizoenen. Ze kunnen aan de andere kant ook vastbesloten zijn en soms temperamentvol, uiteindelijk is vier toch het dubbele van twee.

Nog een ander voorbeeld om te laten zien dat je niet altijd op 4 uitkomt :3:
    Mabel Adkin
    41253 14295 36 in totaal dat wordt 9
    Als je dacht dat drieën al compleet waren, dan moet je de negens eens ontmoeten. Drie keer drie is negen, completer dan compleet. Negens houden ervan om andere mensen te helpen. Vaak zijn ze leraren, scheikundigen en mensenrechtenactivisten. Vastberaden, werken ze onvermoeibaar en zijn ze een inspiratie voor anderen. Soms kunnen ze onuitstaanbaar zijn wanneer ze iets niet krijgen zoals ze willen.

Stiekem vind ik dit best wel cool :3
    Als ik op Hogwarts zat had ik zekersteweten voorspellend rekenen genomen :O
    En wat denken jullie ervan?

[ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 12:30 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

SuperManX schreef:
    snap het niet(cat)

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

haha dit is grappig!
    zelfs als je niet van rekenen houdt!

ik ben trouwens nummer 5!
    net als mijn 2 beste vriendinnen(O.o)

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Ik hou niet van rekenen, niet van wiskunde en niet van logica. Dus nee, niet echt mijn ding. (nerd) Ik zou echt een faalhaas zijn met dat vak. (nerd)

ars moriendi

EMIN3M schreef:
    Whut?

I´m nothing special.

WTF!

~Live your life!~

Je moet het eens proberen met je eigen namen (+ al je namen).
    Ik heb eerst mijn roep naam gedaan + achternaam en kwam uit op 7.
    daarna deed ik mijn roep naam + achternaam van me moeder en kwam uit op 7.
    daarna deed ik al me 3 namen + me achternaam + de achternaam van me moeder en kwam weer uit op 7.
    het is echt leuk! haha.

-gewoon op google kijken! ;) -

ed westwick <3

xD mijn eigen naam + achternaam zoals ik hem altijd gebruik kom ik uit op 7
    Als ik hem gebruik zoals het hoort met achternaam op 1
    en als ik alleen mijn voornaam doe 4
    Doe dan maar zoals het hoort dat past het beste bij me denk
    zowiezo niet alleen mijn voornaam xD

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Zeker zou ik het nemen! En ook dreuzelkunde! Sta ik tenminste ergens een 10 voor, haha!

"I solemnly swear that i am up to no good."

Apophis schreef:
    (...)

Volgens mij moet je na de 9 weer bij 1 beginnen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
    A B C D E F G H I
    J K L M N O P Q R
    S T U V W X Y Z

Waar kan je dan de 'betekenis' van die cijfers vinden? Van wat er uiteindelijk uitkomt?

oww xd ok dan vat ik hem

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

EMIN3M schreef:
    Whut?

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Ik ben 7 :Y)

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind