• Ik weet niet of er meer mensen zijn die met dit probleem zitten, maar ik heb er wel eens last van dat als ik een cover heb voor een verhaal ik de link kwijt raak, en ik vind het dan irritant om de link weer te moeten zoeken, dus mijn suggestie is dat je kan aanklikken of er een foto is die je altijd bij je hoofdstuk van een verhaal wilt hebben, als jullie snappen wat ik bedoel.

    Voor of tegen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    tegen, en je kan sowieso de link hervinden door op de afbeelding rechts te klikken en dan: voor IE: zie eigenschappen en voor firefox: bekijk afbeelding ;)

    tegen


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    tegen, en je kan sowieso de link hervinden door op de afbeelding rechts te klikken en dan: voor IE: zie eigenschappen en voor firefox: bekijk afbeelding ;)

    tegen


    & voor Google Chrome rechter muisknop en dan afbeeldings-URL kopiëren ;D Voíla.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je kunt de url altijd nog wel terugvinden, maar ik zou het toch handig vinden. Voor, dus. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tranquillity schreef:
    Het hoeft niet persé, maar het is een handig extraatje (:

    Glue schreef:
    Voor. (:


    "You'll stay with me?" "Until the very end."