• De stelling van vandaag luidt:
    Tegenwoordig is raar zijn geen belediging meer maar een compliment

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, vind ik wel. Je zal maar normaal zijn. (cat)


    Your make-up is terrible

    Sommige vinden van wel, sommige niet.

    voor mij wel!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Voor meer dan de helft is het een compliment. Voor de andere helft vinden ze het raar dat ze raar worden genoemd. omdat hun vinden dat ze normaal zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Raar klinkt zo gemeen, maar ik word toch liever raar genoemd dan normaal of doorsnee. Dat wijst op het feit dat ik uniek ben, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had hem 10x moeten overlezen voor dat ik hem snapte.Mijn hoofd slaapt...
    Voor mij wel :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hangt er vanaf op welk gebied. x'D
    Wil wel raar zijn in de zin van uniek, maar niet in de zin van gek/zot/ psychologisch gestoord.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Ja, vind ik wel. Je zal maar normaal zijn. (cat)


    To infinity and beyond •

    Nowadays, people find you weird, when you're being yourself. Dus ja, voor mij is het een compliment als iemand mij raar noemt, dan ben ik mezelf.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:10 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Glue schreef:
    Sommige vinden van wel, sommige niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben het hier mee eens:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wanneer mensen met trots een bepaalde titel gaan dragen zijn ze zichzelf niet meer. Ongeacht wat voor of welke titel. Dus wanneer mensen het gaan zien als een compliment dat andere ze zien als 'raar', dan zijn ze ergens fout bezig. Mensen moeten helemaal niet bezig zijn met wat andere van ze vinden. Dat is niet goed voor hun ego en persoonlijkheid. Dus ik zeg. Oneens..

    Wie bepaalt sowieso wanneer iets raar is? Als iemand iets niet gewoon vind of zich ongemakkelijk voelt bij het gedrag van een ander? Dat zegt meer over de onzekerheid van die persoon dan over het gedrag van de ander (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens, want wat is raar?
    Sommige vinden iets raar terwijl andere dat weer heel normaal vinden dus ik denk niet echt dat het een belediging is.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Glue schreef:
    Sommige vinden van wel, sommige niet.


    Voor mij wel.


    Food.

    hangt er een beetje vanaf; ik vind "raar" een breed begrip.
    zo heb je raar; van gek ik zijn/haar hoofd en jehebt raar van; kijk hoe raar ze zich kleed wat apart/leuk

    bij het eerste "raar" is het niet positief, bij de tweede "raar" wel (;


    | Reality is for people that lack imagination |