• Ik heb namelijk een cover nodig en het programma waar ik normaal covers mee maak staat niet op deze laptop.

    Dus zou iemand een cover voor me willen maken? dan zou ik je voor eeuwig dankbaar zijn, en dan krijg je ook nog eens een koekje.

    en sorry als dit het verkeerde forum is, geen idee waar dit moest.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik wil wel


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik wil wel ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil ook wel :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik wil ook wel :3


    Shoganai i ne~

    zo, dat gaat snel.
    humm ik zal even iemand kiezen, en stiekem jullie profielen doorzoeken om te kijken wat voor covers jullie zoal maken. x D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    zo, dat gaat snel.
    humm ik zal even iemand kiezen, en stiekem jullie profielen doorzoeken om te kijken wat voor covers jullie zoal maken. x D
    dat zijn al oude covers van mij ik kan er een paar gewoon laten zien ^^


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)dat zijn al oude covers van mij ik kan er een paar gewoon laten zien ^^

    Kan je ook zegmaar een hoofd van een lichaam halen (haha wat klinkt dat verkeerd) en dat dan transparant maken enzo? zonder dat het er heel lelijk uitziet? x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Kan je ook zegmaar een hoofd van een lichaam halen (haha wat klinkt dat verkeerd) en dat dan transparant maken enzo? zonder dat het er heel lelijk uitziet? x'D
    nee srry ik moet het pragramma nog downloaden (me broer wilt niet zegen welke programma's en waar ik ze kan downloaden zeur ik morgen dan wel (cat)) maar ik kan kleuren veranderen,blenden , zwart wit naar kleuren. ^^


    Shoganai i ne~