• Hebben jullie die film gezien? Ik vind het zo erg wat er toen gebeurde!
    Ik heb 'm net gekeken met mijn vader en zus... (:


    They were never in fact homeless

    Hm, nee, ik heb geen boek gelezen en en geen film over haar gezien. Ik ben er zo mee overspoeld op school dat als je nu al het woord 'geschiedenis' zegt, ik gelijk al weg ga rennen. :')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 8:26 ]


    wth.

    Ik heb het dagboek gelezen & het boek wat beschrijft wat er gebeurt is nadat ze ontdekt waren (dat is ook echt erg)
    en ik heb de film gezien

    & ja idd, het is echt erg... maar echt, er zijn zo duizenden verhalen- het blijft toch nog erg
    domme oorlog


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb hem eergisteren voor de tweede keer gezien en vind het nog altijd zo'n tragische film!
    Weet er iemand het juiste boek hiervan? Ik zoek, maar kom op verschillende boeken uit...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Boek nooit gelezen maar wel eens een film gezien. Die film was echt hoe noem je dat Verschrikkelijke geacteerd en gemaakt--' . Alles werd allen maar gefilm van uit een eet/woonkamer voor de rest nergens. En de gene die anna spelde spelde een klein irritant te druk kin --'.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ecanus schreef:
    Ik vond de film prachtig en vreselijk tegelijk.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vond het een mooie film enzo, maar ergens snap ik alle ophef over haar niet. Ik begrijp wel dat ze beroemd is omdat ze alles opgeschreven heeft, maar er waren miljoenen anderen die hetzelfde doormaakten. Waarom alleen zij? Maar het is een mooie film. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bedoel je degene die stopt aan de trap of de ene die voort gaat tot in het concentratiekamp(Bergen-Belsen)waar ze sterft? :S

    Ik heb ze alle twee gezien en vondt ze alle twee prachtig en gruwelijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, ik heb het gezien.
    Ik vond het mooi. En erg...


    Life is all about having a good time.

    Ecanus schreef:
    Ik vond de film prachtig en vreselijk tegelijk.


    You're beautiful.

    Ecanus schreef:
    Ik vond de film prachtig en vreselijk tegelijk.

    Nee, niet gezien. Maar nu wil ik hem wel kijken.


    Food.

    Heb je het over die van 1959, 2001 of 2009? Ik heb alleen nog maar die van 2009 gezien en die vond ik heel erg mooi. (En Geoff Breton is mooi!)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dagboek gelezen en de film gezien. Loved it :3


    I love you Tim

    Nee, wel gelezen, maar ik zou hem wel is willen zien :)

    Ecanus schreef:
    Ik vond de film prachtig en vreselijk tegelijk.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."