• Ja, als ik móést kiezen, duizende topics over Justin Bieber (verhalen) of duizende topics over Harry Potter (verhalen), wat nu is. Dan sméek ik werkelijk om Bieber.

    Dingen als Twilight, Harry Potter en dergelijke, die verhalen over boeken/films en/of hun onoreginele acteurs vind ik wel zó kut om te lezen :'D
    Geef me dan maar One Direction, All Time Low, Justin Bieber, Tokio Hotel, etc.
    Ik mis die overvloed aan Bieber en Tokio stories (huil)
    WHO AGREE?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegt vond ik deze reactie wáááy genialer :Y)

    (no_chears) :|


    Where there is a sea there are pirates...

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Harry Potter vind ik zélf wel leuk, maar die variaties er op, dat is gewoon... Ik kan het niet beschrijven. Grof gezegt, ik vind dat je dan de grote lijnen van het verhaal sowieso hebt gejat. De situatie waar de personen in leven, heb je níét zelf bedacht, enkel wat de personen doen. Dat het er een béetje op lijkt, ook zo'n soort school, prima. Maar dan zie ik echt van die topics van: 'in de film is het dan zo of zo? Dat moet ik weten voor mijn story!' Dan denk ik echt van, heb je zelf geen fantasie meer over of zo?

    Btw, dat doe ik al :Y)

    -springt er ff tussen en zwaait vrolijk-
    Ik denk dat de meeste mensen vragen; "In de film, is het dan zo of zo?" want de mensen die het lezen gaan meestal nee niet netjes gezegd; bitchen omdat je het verhaal lijn niet helemaal de film volgt en gaan ze er commentaar op geven dat je het fout doet en blaaaaaaaaaaaaa. ^^

    Captain schreef:
    IK WIL DAT DE STORIES OVER MR.BEAN TERUGKOMEN. (huil)
    Niet dat die ooit bestaan hebben, maar kom. (krul)

    I want a Mr. Bean story!!!

    Captain schreef:
    (...)
    (no_ chears) :|


    je hebt geen geen goldmemberchip(no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 0:19 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Keyblade schreef:
    (...)

    je hebt geen geen goldmemberchip(no_chears)

    Daarom schrijf ik het ook gewoon op, heeft ongeveer hetzelfde effect. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Tja. I disagree.
    Ik denk dat je aan mijn username kunt zien waarom. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Loveless schreef:
    (...)
    -springt er ff tussen en zwaait vrolijk-
    Ik denk dat de meeste mensen vragen; "In de film, is het dan zo of zo?" want de mensen die het lezen gaan meestal nee niet netjes gezegd; bitchen omdat je het verhaal lijn niet helemaal de film volgt en gaan ze er commentaar op geven dat je het fout doet en blaaaaaaaaaaaaa. ^^

    Ik als schrijfster zou dan zeggen: 'Fuck op, als het je niet bevalt, stop dan lekker met lezen. Ik wil mijn fanatasie ook kwijt in dit verhaal.' Sowieso vind ik dat een zéer domme reactie om te plaatsen. 'Dat klopt niet...' Hoe kunnen die lezers dat nou weten? Alleen de schrijver kan bepalen wat er wel of niet klopt in zijn verhaal!


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik als schrijfster zou dan zeggen: 'Fuck op, als het je niet bevalt, stop dan lekker met lezen. Ik wil mijn fanatasie ook kwijt in dit verhaal.' Sowieso vind ik dat een zéer domme reactie om te plaatsen. 'Dat klopt niet...' Hoe kunnen die lezers dat nou weten? Alleen de schrijver kan bepalen wat er wel of niet klopt in zijn verhaal!

    Precies, dat vind ik dus ook. Maar je wilt ook je lezers kunnen plezier met gelijkenissen uit het verhaal waar ze zoveel van houden. Meningen verschillen natuurlijk hé. Ik vind wel dat je gelijk hebt, je moet schrijven hoe jij het wilt, want het is jou verhaal! (:

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Harry Potter vind ik zélf wel leuk, maar die variaties er op, dat is gewoon... Ik kan het niet beschrijven. Grof gezegt, ik vind dat je dan de grote lijnen van het verhaal sowieso hebt gejat. De situatie waar de personen in leven, heb je níét zelf bedacht, enkel wat de personen doen. Dat het er een béetje op lijkt, ook zo'n soort school, prima. Maar dan zie ik echt van die topics van: 'in de film is het dan zo of zo? Dat moet ik weten voor mijn story!' Dan denk ik echt van, heb je zelf geen fantasie meer over of zo?

    Btw, dat doe ik al :Y)


    Om eerlijk te zijn zou ik me ook echt gaan irriteren als je de hele tijd 'fouten' tegenkomt in een verhaal. Het is geen kwestie van zelf geen fantasie hebben maar meer van zo correct mogelijk te schrijven (ik kan het momenteel niet beter verwoorden). Het is natuurlijk wel waar dat je dan minder fantaseert over zulke zaken, maar dat wil daarom niet zeggen dat, als je het allemaal heel origineel aanpakt er geen fantasie in voorkomt.
    Ik hoop dat je het gaat snappen :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Loveless schreef:
    (...)
    Precies, dat vind ik dus ook. Maar je wilt ook je lezers kunnen plezier met gelijkenissen uit het verhaal waar ze zoveel van houden. Meningen verschillen natuurlijk hé. Ik vind wel dat je gelijk hebt, je moet schrijven hoe jij het wilt, want het is jou verhaal! (:

    Ik ben onbeleefd en vergat terug te zwaaien dus bij deze:
    -Zwaait vrolijk terug-
    Als mij iets niet aanstaat in een verhaal, dan stop ik gewoon met lezen, ieder normaal mens zou dat evengoed doen. De schrijver doet zijn best op het verhaal, dat het niet klopt met de film is enkel een teken dat hij/zij er een eigen draai aan wil geven, staat mij dat niet aan verlaat ik geruisloos het verhaal. Mensen die een beetje heel die schrijvers gaan opfokken met 'Dit is niet goed, dat is niet goed' zijn gewoon ziek, en maken enkel duidelijk dat ze zelf niet beter kúnnen schrijven.


    Let it come and let it be

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn zou ik me ook echt gaan irriteren als je de hele tijd 'fouten' tegenkomt in een verhaal. Het is geen kwestie van zelf geen fantasie hebben maar meer van zo correct mogelijk te schrijven (ik kan het momenteel niet beter verwoorden). Het is natuurlijk wel waar dat je dan minder fantaseert over zulke zaken, maar dat wil daarom niet zeggen dat, als je het allemaal heel origineel aanpakt er geen fantasie in voorkomt.
    Ik hoop dat je het gaat snappen :Y)

    In dat geval kun je net zo goed het boek opnieuw lezen?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    In dat geval kun je net zo goed het boek opnieuw lezen?

    Oh neen, helemaal niet x')
    Het leuke aan fanfiction is net dat er iemand met een idee aan komt lopen dat wel in Harry Potter's wereld maar bijvoorbeeld niet in de boeken zou kunnen, snap je?
    Ik vind het niet erg als een schrijver iets aanpast in een verhaal, omdat hij of zij het zelf logischer vind ... dat beschouw ik niet als 'fouten'.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Daar gaat mijn geniale reactie, op naar de vergetelheid der dingen. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Daar gaat mijn geniale reactie, op naar de vergetelheid der dingen. (cat)

    Helemaal niet, daar is hij veel te geniaal voor! Ik eis van jou een Mister Bean verhaal :Y) Of Teddy, dat mag ook.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik ben onbeleefd en vergat terug te zwaaien dus bij deze:
    -Zwaait vrolijk terug-
    Als mij iets niet aanstaat in een verhaal, dan stop ik gewoon met lezen, ieder normaal mens zou dat evengoed doen. De schrijver doet zijn best op het verhaal, dat het niet klopt met de film is enkel een teken dat hij/zij er een eigen draai aan wil geven, staat mij dat niet aan verlaat ik geruisloos het verhaal. Mensen die een beetje heel die schrijvers gaan opfokken met 'Dit is niet goed, dat is niet goed' zijn gewoon ziek, en maken enkel duidelijk dat ze zelf niet beter kúnnen schrijven.

    Woop woop! Tell 'em girl! Haha, ik vind dat je gelijk heb en heb er niets aan toe te voegen. Want ik ben moe, heb honger en wil een tosti. -offtopic, I know-.
    @Captain
    Ik zei toch dat ik ook een Mr. Bean story wou D: