• Ja, als ik móést kiezen, duizende topics over Justin Bieber (verhalen) of duizende topics over Harry Potter (verhalen), wat nu is. Dan sméek ik werkelijk om Bieber.

    Dingen als Twilight, Harry Potter en dergelijke, die verhalen over boeken/films en/of hun onoreginele acteurs vind ik wel zó kut om te lezen :'D
    Geef me dan maar One Direction, All Time Low, Justin Bieber, Tokio Hotel, etc.
    Ik mis die overvloed aan Bieber en Tokio stories (huil)
    WHO AGREE?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Met het verkeerde been in bed gestapt? (cat)

    Sorry dat ik mijn mening geef, ik wou enkel weten wie het met me eens was. Ik weet net zo goed als jij dat al die topics nu niet stoppen. Maar van jou reactie, word dáar iemand beter van? Née! Enkel chagerijniger. Wat jíj nu doet is zeiken, wat ík in dit topic doe, is om meningen vragen.
    Punt.

    OMG, dit is zo grappig.
    In bed stappen.
    Héy, mam! Ik ben nét in bed gestapt! :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    OMG, dit is zo grappig.
    In bed stappen.
    Héy, mam! Ik ben nét in bed gestapt! :')

    Tja gezien de tijd (krul)


    Let it come and let it be

    NEE
    vooral TH mis ik niet, srsly 5jerhk d9iwjtkgv
    sorry sev <3

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 0:06 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    NEE
    vooral TH mis ik niet, srsly 5jerhk d9iwjtkgv
    sorry sev <3

    You made me smile :'D
    Semmie, jij mag alles zeggen <3


    Let it come and let it be

    Nooooooo. I'm sorry. Ik zie liever gewoon topics over het dagelijkse leven en echt interessante dingen enzo in plaats van Bieber, TH, HP (even though I love HP), twilight etc.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Met het verkeerde been in bed gestapt? (cat)

    Sorry dat ik mijn mening geef, ik wou enkel weten wie het met me eens was. Ik weet net zo goed als jij dat al die topics nu niet stoppen. Maar van jou reactie, word dáar iemand beter van? Née! Enkel chagerijniger. Wat jíj nu doet is zeiken, wat ík in dit topic doe, is om meningen vragen.
    Punt.

    Het is niet tegen jouw,maar in het algemeen. Ik word gewoon zo moe van die topics. Is dit "in" dan zeurt die is dat "in" zeurt een ander. Zeuren heeft geen zin, heeft het nooit gehad. Het beste wat je kan doe is het proberen te veranderen of negeren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Loveless schreef:
    Nooooooo. I'm sorry. Ik zie liever gewoon topics over het dagelijkse leven en echt interessante dingen enzo in plaats van Bieber, TH, HP (even though I love HP), twilight etc.

    Daar ben ik het ook hélemaal mee eens. Maar als je móést kiezen, zie jij dan liever Topics over Harry en Twilight e.d. of over dingen als Justin en Tokio?


    Let it come and let it be

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Het is niet tegen jouw,maar in het algemeen. Ik word gewoon zo moe van die topics. Is dit "in" dan zeurt die is dat "in" zeurt een ander. Zeuren heeft geen zin, heeft het nooit gehad. Het beste wat je kan doe is het proberen te veranderen of negeren.

    Als het niet tegen mij is, maak je zelf een topic aan met je mening. In plaats van mijn topic er mee te vervuilen.


    Let it come and let it be

    IK WIL DAT DE STORIES OVER MR.BEAN TERUGKOMEN. (huil)
    Niet dat die ooit bestaan hebben, maar kom. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    CountMeIn schreef:
    (...)
    You made me smile :'D
    Semmie, jij mag alles zeggen <3

    <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben het niet met je eens, want ik houd van al die Harry Potter topics :Y). Natuurlijk moet het voor een niet-fan/hater irritant zijn om er nu plots zo veel te zien, maar ik vind dat je gewoon even op je tanden moet bijten en desnoods die topics links moeten laten liggen. Het zal zo weer gedaan zijn.

    BTW, als je al die stories mist, waarom schrijf je er dan zelf niet eentje? Dan kun je mss weer die hele hype op gang trekken :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Daar ben ik het ook hélemaal mee eens. Maar als je móést kiezen, zie jij dan liever Topics over Harry en Twilight e.d. of over dingen als Justin en Tokio?

    Als ik absolute MOEST kiezen, dan koos ik Harry Potter. Want ik houd absolute niet over JB, TH or Twilight. Opzicht houd ik helemaal niet van die mainstream dingen waar iedereen een heisa van maakt, geef mij maar wat nieuws waar ik iets van leer of iets om te lachen (:

    Ja hoor, zet ik even een géniale reactie neer, reageert er niemand op. D:
    Bedankt hoor. (huil)


    Where there is a sea there are pirates...

    Monkeyslut schreef:
    Ik ben het niet met je eens, want ik houd van al die Harry Potter topics :Y). Natuurlijk moet het voor een niet-fan/hater irritant zijn om er nu plots zo veel te zien, maar ik vind dat je gewoon even op je tanden moet bijten en desnoods die topics links moeten laten liggen. Het zal zo weer gedaan zijn.

    BTW, als je al die stories mist, waarom schrijf je er dan zelf niet eentje? Dan kun je mss weer die hele hype op gang trekken :Y)

    Harry Potter vind ik zélf wel leuk, maar die variaties er op, dat is gewoon... Ik kan het niet beschrijven. Grof gezegt, ik vind dat je dan de grote lijnen van het verhaal sowieso hebt gejat. De situatie waar de personen in leven, heb je níét zelf bedacht, enkel wat de personen doen. Dat het er een béetje op lijkt, ook zo'n soort school, prima. Maar dan zie ik echt van die topics van: 'in de film is het dan zo of zo? Dat moet ik weten voor mijn story!' Dan denk ik echt van, heb je zelf geen fantasie meer over of zo?

    Btw, dat doe ik al :Y)


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    Ja hoor, zet ik even een géniale reactie neer, reageert er niemand op. D:
    Bedankt hoor. (huil)

    Eerlijk gezegt vond ik deze reactie wáááy genialer :Y)


    Let it come and let it be