• Okee, ik weet, niemand gaat dit geloven, maar ik vond het zelf doodeng. Een goede vriendin van mij kent een jongen, en die heeft een bepaalde kracht ofzo, ja klinkt heel vaag, I know. Maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen :3 En hij kan gedachtelezen, weet bijvoorbeeld uit het niks waar mensen over praten die niet eens bij hem in de buurt zijn. Maar mijn vriendin kwam dus met een verhaal dat de accu van haar laptop leeg was, en dat ze met hem aan het praten was op msn. En toen zei ze ja ik kan zo weg zijn, want m'n accu is bijna leeg. Toen zei hij wacht even, en toen was die accu weer vol. Het is dat zij het is, bij iemand anders had ik dit ook niet geloofd. Maar het is eng, geef toe? :$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee, dat tweede geloof ik niet en dat eerste is een kwestie van goed observeren.

    Ik vind het niet eng, want geloof er niks van.
    Het kan niet, je laptop is niet ineens vol, zonder hem op te laden.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 21:28 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat is wel eng ja, een van mijn beste vriendinnen haar ex kan geesten zien ofzo en dat geloof ik wel, maar het is dat het van hem is anders ook niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik geloof daar niet in.


    Your make-up is terrible

    Je hebt ook trucjes waarmee je de batterij van je gsm opnieuw opgeladen kan hebben, waarom zou dat bij een pc dan niet kunnen? ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    NYC schreef:
    Dat is wel eng ja, een van mijn beste vriendinnen haar ex kan geesten zien ofzo en dat geloof ik wel, maar het is dat het van hem is anders ook niet.


    Ja, dat heb ik dus ook. Iedereen kan wel zeggen ik geloof het niet, maar ik weet gewoon van mijn beste vriendin dat ze dat soort dingen niet verzint..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vat hem niet, maar goed. Ik heb wel een goede vriend en heel vaak zeggen wij precies hetzelfde op een bepaald moment, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gedachten lezen..*denkt aan Edward Cullen* Hij is stiekem een vampier O.o.

    Oke nu ga ik serieus doen :]. best eng, maar ik moet het eerst zien en dan geloven:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    grapefruit schreef:
    Ik vat hem niet, maar goed. Ik heb wel een goede vriend en heel vaak zeggen wij precies hetzelfde op een bepaald moment, haha.

    Ik heb ook vaak van die dingen, maar niet met hetzelfde zeggen.
    Anyway, die vriend heeft wss een grap uitgehaald ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik dus ook. Iedereen kan wel zeggen ik geloof het niet, maar ik weet gewoon van mijn beste vriendin dat ze dat soort dingen niet verzint..

    Ja inderdaad, hun verzinnen dat echt niet. Daar ken ik m'n vrienden wel goed genoeg voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik heb ook vaak van die dingen, maar niet met hetzelfde zeggen.
    Anyway, die vriend heeft wss een grap uitgehaald ;]


    Nah, dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ik heb nog wel meer van die verhalen over hem, maar die bespaar ik jullie maar even x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Aguamenti schreef:
    Gedachten lezen..*denkt aan Edward Cullen* Hij is stiekem een vampier O.o.

    Oke nu ga ik serieus doen :]. best eng, maar ik moet het eerst zien en dan geloven:Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    grapefruit schreef:
    Ik vat hem niet, maar goed. Ik heb wel een goede vriend en heel vaak zeggen wij precies hetzelfde op een bepaald moment, haha.


    Dan hebben jullie een goeie band. Daar komt et door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik dus ook. Iedereen kan wel zeggen ik geloof het niet, maar ik weet gewoon van mijn beste vriendin dat ze dat soort dingen niet verzint..


    voila, dat heb ik dus ook, behalve dan dat ik dus ook dingetjes zie enz. En mijn vriendje is ook spiritueel begaafd, dus das makkelijk, met hem kan ik daarover spreken zonder als gek bestempeld te worden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dan hebben jullie een goeie band. Daar komt et door.

    Speciale band idd.
    Goeie daarom niet, ik ben ook al iets tegengekomen met iemand waar ik niet bevriend mee was of zo.


    Has no one told you she's not breathing?