• Wat als er een wereld bestond ver voorbij je verbeelding. Een wereld waarin niets is zoals wij het kende. Onder ons leven non-mensen, en mensen die meer kunnen dan alleen hun lichamelijke krachten gebruiken. Een wereld waarin wapens waardeloos zijn en goden slechts een leider van een groep wezens als in een leger. Waarin mensen handelswaar zijn voor machtigere rassen en gebruikt worden voor de landbouw op andere planeten. Waar vrije mensen behalve op aarde ook op andere planeten leven.
    Wat zou je vinden als je een kijk kon nemen in de wereld van een jonge dame en jonge heer die onverwacht kennis maken met dit leger en een zwaar leven als beschermer van alle rassen krijgen. Hoe zij leren omgaan met de kennis van het leger en daarmee hun origine als mens vinden.

    Iemand geïnteresseerd?

    http://www.quizlet.nl/stories/58131/cerinety-vegete/

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:31 ]


    :3

    o.o Het klinkt allemaal een beetje vaag, als je de uitleg wat minder tottally mysterieus schrijft zal eht duidelijk zijn, but I am interested it sounds awesome


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap het niet?


    Ik ben gemeen xoxo

    Klinkt interessant!
    En yesh, ook wel een beetje vaag, maar dat mysterieuze vind ik juist leuk :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Azhuria schreef:
    Klinkt interessant!
    En yesh, ook wel een beetje vaag, maar dat mysterieuze vind ik juist leuk :3


    Inderdaad, daarom dat ik zei dat eht wel interesant leek :'D Maar ik snap maar de helft door al dat mysterieuze...

    dus.. als je begint, tell me


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, het moet ook vaag klinken ;-). Maar ik zal wat meer details geven.
    Het verhaal gaat over 2 jongeren, een menselijke tweeling die in contact komen met het leger van beschermengelen.
    Het leger van beschermengelen is een zeeeeeeeeeeeer grote groep van wezens van verschillende rassen (mensen, deaders, raiers, elven, etc). Dit leger is opgeleid om alle planeten en hun bewoners te verdedigen. De tweeling wordt door de loop van het lot deel van deze groep.
    Binnen het leger zijn verschillende rangen:
    - green winged (genezers)
    - orange winged (spionnen, hebben vaak een wapen naar keuze)
    - red winged (gewoon legerlui)
    - blue winged (1 rang hoger dan de vorige 3 en omvat dus ook genezers, spionnen en gewoon legerlui, zijn vaak trainers)
    - White winged (leiders van legergroepen bij aanvallen/verdedigingen)
    - Goden (max 1 per ras)
    - Opper goden (max 2)

    Winged betekend niet dat ze vleugels hebben, het is enkel de naam van de rang.
    Hiervandaan is dan ook ons bekende beschermengelen afgestamd. Dit leger beschermd al miljoenen jaren alle rassen.
    De wezens van dit leger zijn NIET onsterfelijk. Ze leven net zo lang als dat een gemiddeld individu van hun soort zou doen, bijv mensen leven rond de 80 jaar.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:37 ]


    :3

    o.o Now me likes. Me very much likes.
    Vertel eht als je begint :) x


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Azhuria schreef:
    Klinkt interessant!
    En yesh, ook wel een beetje vaag, maar dat mysterieuze vind ik juist leuk :3

    Het intro staat al online, al is het maar heel kort. Blijkbaar was ik de originele tekst kwijt dus die ben ik nu aan het herschrijven. Kan even duren.


    :3

    Hoofdstuk 1 is omgezet naar een introductiehoofdstuk. Daarmee is ook een hele lap tekst erbij gedaan. Het is veel info in 1 keer, maar wel belangrijk voor de rest van het verhaal.


    :3

    Heey allen, ik heb al een tijdje niets van me laten horen (dit omdat ik in Zweden aan het werk ben op dit moment). Maar GOED nieuws ;-). Ik heb eindelijk wat belangrijke beschrijving (de basis) toe kunnen voegen voor de rest van het verhaal. Lees het aandachtig. Ik hoop binnenkort meer toe te kunnen voegen van het verhaal.


    :3