• Leuk hea, die haarmaskers ^^? Nein. niet altijd.
    dus ik dacht eens origineel te wezen en een bananen-haarmasker te nemen (bloos).
    ten eerste kreeg ik het niet uit mijn haar. niet. gewoon echt niet. als ik een aapje had, kon hij zich volop vermaken met mijn bananen-haar. maar die heb ik niet :3, en ik maar proberen het eruit te kammen =___=
    uiteindelijk is het meeste eruit. kuch'hetmeeste. en nu ruikt mijn haar naar banaan. volgens mij word ik langzaam helemaal geel. stomme vrucht :/
    en dan heeft mijn haar ook nog eens besloten om te gaan pluizen. kan. ik. niet. tegen. geef me een schaar en ik knip het af.

    Wil jij ook bananen-pluishaar om je apen vriendjes mee te verleiden? (bloos)
    ~ Prak een banaan
    ~ voeg 1 tl olijfolie toe
    ~ meng het
    ~ laat het 30 min in je haar
    ~ spoel het grondig met (koud) water uit.

    Enjoy


    i put the fun in funeral

    Wizardry schreef:
    Hahaha, poor you. 3:
    Hoe kom je eigenlijk bij een bananen-haarmasker? Sommigen fruitsoorten willen niet luisteren. :Y)


    ik ben nog al een avonturier op stijl gebied :3. en ik frutsel wat af met mijn haar; fohnen, mouse, hairspray, stijlen enz. maar mijn haar begon een protest te houden, dus zocht ik een masker op tegen beschadigd haar. voila, bananen-masker. stelletje afzetters :/


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hebt John Frieda en dan ga je bananen in je haar smeren? x'D
    Mehehe epic fail.


    Hahaha, misschien dacht ze dat het ander effect zou hebben haha?


    To infinity and beyond •

    Switched schreef:
    (...)

    ik heb heeel veel frieda'tjes (heart2)
    but like I was saying; wou eens wat anders :/ .


    Haha toch maar daar bij houden dan. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik heb er nog nooit zelf een gemaakt , en na dit te lezen ben ik het niet meteen van plan ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Switched schreef:
    (...)

    ik ben nog al een avonturier op stijl gebied :3. en ik frutsel wat af met mijn haar; fohnen, mouse, hairspray, stijlen enz. maar mijn haar begon een protest te houden, dus zocht ik een masker op tegen beschadigd haar. voila, bananen-masker. stelletje afzetters :/


    Ah, zo. Nou, dan weet je dat voor de volgende keer. Zeker niet voor herhaling vatbaar, neem ik aan. x)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."



    Ik doe denkt geen banaan in mijn haar:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kut & bananen in 1 zin? Doet me ergens aan denken (krul)


    Olive

    Aguamenti schreef:



    Ik doe denkt geen banaan in mijn haar:Y)


    hahahah, geniaal plaatje.

    zelf heb ik nog nooit een haarmasker uitgeprobeerd. ga het ook maar niet doen na het lezen van dit stukje... o.o'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Devin schreef:
    Kut & bananen in 1 zin? Doet me ergens aan denken (krul)


    Uhu (bloos)
    ik ben zo geniaal :W


    i put the fun in funeral

    Weet je wat ook heel leuk is? het schoonmaken van de badkuip achteraf. hele putje verstopt :W


    i put the fun in funeral

    Switched schreef:
    Weet je wat ook heel leuk is? het schoonmaken van de badkuip achteraf. hele putje verstopt :W

    handig ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Klinkt eigenlijk niet zo slim. (cat)
    En volgens mij is banaan niet zo waardevol voor je haar, sowieso al. Anders had je wel bananenshampoo.


    comfort in c h a o s

    Ligt het aan mij of is die titel gewoon heel fout? o.O


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    Ligt het aan mij of is die titel gewoon heel fout? o.O

    ligt niet aan jou, ligt niet aan jou


    i put the fun in funeral

    Dat hoorde ik bij Dr. Oz! Heb het nog niet geprobeerd, haha!


    I was an angel living in the garden of evil