Ik heb geen flauw idee of iemand hier op gaat reageren, maar... *kinderlijk stemmetje* ...ik post het lekker toch *steekt tong uit*
Heeeey,
Voor mijn verhaal Paperbag Princess heb ik nog even wat rollen nodig ^^ Het verhaal is alweer een tijdje bezig, maar ik wilde over een paar hoofdstukken de lovers van Florence's (mijn hoofdpersoon) zussen gaan voorstellen... Nu zit ik met het probleem dat ik daar echt helemáál geen inspiratie voor heb. Na zo veel fantasyrollen bedacht te hebben voor later in het verhaal is het geloof ik een beetje op
Dusss... jullie nog ideeën? Ik heb twee jongens nodig (de vriendjes van Lorraine en Amélie, twee zussen). (Voor de lezers: ik heb al een girlfriend voor Silvain en een boyfriend voor Juliette, omdat die ook iets belangrijker zijn/worden in het verhaal).
Even voor de duidelijkheid: Lorraine is 22, Amelie is 18. Let daar ajb even op als je besluit een rol in te vullen, want we willen ze niet aan knulletjes van 15 koppelen, hmm?
Volledige naam:
Leeftijd:
Uiterlijk: (hier graag plaatje van DeviantART of Weheartit, lieve géén celebs!)
Innerlijk:
Achtergrondinformatie: (familie? vrienden? hobby's? hele trauma's in het verleden?)
Vriendje / vriendin van: (één van de twee, dus)
Het is geen probleem als meerdere mensen een wederhelft voor dezelfde persoon verzinnen, dan kies ik gewoon de leukste ^w^
xoxo
there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.