• Ik heb geen flauw idee of iemand hier op gaat reageren, maar... *kinderlijk stemmetje* ...ik post het lekker toch *steekt tong uit*

    Heeeey,

    Voor mijn verhaal Paperbag Princess heb ik nog even wat rollen nodig ^^ Het verhaal is alweer een tijdje bezig, maar ik wilde over een paar hoofdstukken de lovers van Florence's (mijn hoofdpersoon) zussen gaan voorstellen... Nu zit ik met het probleem dat ik daar echt helemáál geen inspiratie voor heb. Na zo veel fantasyrollen bedacht te hebben voor later in het verhaal is het geloof ik een beetje op :P

    Dusss... jullie nog ideeën? Ik heb twee jongens nodig (de vriendjes van Lorraine en Amélie, twee zussen). (Voor de lezers: ik heb al een girlfriend voor Silvain en een boyfriend voor Juliette, omdat die ook iets belangrijker zijn/worden in het verhaal).

    Even voor de duidelijkheid: Lorraine is 22, Amelie is 18. Let daar ajb even op als je besluit een rol in te vullen, want we willen ze niet aan knulletjes van 15 koppelen, hmm?

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (hier graag plaatje van DeviantART of Weheartit, lieve géén celebs!)
    Innerlijk:
    Achtergrondinformatie: (familie? vrienden? hobby's? hele trauma's in het verleden?)
    Vriendje / vriendin van: (één van de twee, dus)

    Het is geen probleem als meerdere mensen een wederhelft voor dezelfde persoon verzinnen, dan kies ik gewoon de leukste ^w^

    xoxo


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik denk dat dit in eht verkeerde sub-topic staat :'D Maar dat lsot een modje wel op..
    Ik wil graag een rol invullen, maar het gaat vanavond zijn :') dus schop ik bij deze gewoon de topic ff omhoog


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ...ugh, het was me niet eens opgevallen dat er een heel 'Rollen verdeling' subforum was... ik zag hier ook een ander rollentopic staan, dus ik dacht: weet je wat, ik zet het hierheen.

    Najah, bedankt. En ik hoop maar dat iemand het snel verplaatst ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    vraag het aan een mod die over dit topi gaat


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Lux of Marhsmellow zijn de moddies die hierover gaan ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik vul zo in


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Volledige naam: Valentijn Jonathan Herine
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: (hier graag plaatje van DeviantART of Weheartit, lieve géén celebs!) Ga ik zoeken.
    Innerlijk: Hij is beschermend, soms arrogant, koppig, lief, romantisch, stoer, van sommige dingen maakt hij een groot probleem, hij is niet snel bang, soms een beetje overbezorgd.
    Achtergrondinformatie: (familie? vrienden? hobby's? hele trauma's in het verleden?)
    Hij heeft een trauma aan sigaretten, toen hij klein was, had hij zich aan een verbrand. Zijn ouders zijn gescheiden. hij woont bij zijn moeder, met zijn zusje. Hij heeft veel vrienden, maar soms weet hij niet of ze echt zijn. Zijn hobby's zijn sporten, poolen, zwemmen en piano spelen.
    Vriendje / vriendin van: Amelie

    Ik maak het later af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 17:33 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity: dat maakt niet echt uit, Amelie's karakter is ook nog niet zo uitgewerkt in het verhaal. Ze is zelf nogal brutaal, dus ikk denk een beetje aan het populairdere type jongen, je weet wel, met zo'n Bieberkapsel en een petje en een hoop vrienden. Maar het mag ook iets compleet anders zijn, maak er maar wat van ^^

    edit: oh, en nog thanks aan de mod die dit heeft verplaatst ^^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 17:03 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Volledige naam: Danica

    Bijnaam: Dan/Danny

    Leeftijd: 25

    Uiterlijk: Danica

    Innerlijk: Danica is een rustige jongen en erg lief. hij is soms wat lagnzaam van begrip, maar kan daar wel om lachen. Hij haat het als andere single jongens bij Lorraine zijn, en is best snel jaloers.

    Achtergrondinformatie: Danica komt van een grote familie. Zijn ouders werkte allebei dus hij kan heel goed voor zichzelf nodig en heeft neit veel aandacht nodig. Hij is doodsbang om mensen kwijt te raken omdat zijn jongere zusje verdronkenw as toen hij 6 was. (zij was 4.)

    Vriendje / vriendin van: Lorraine

    Vind je het iets?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 18:05 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Volledige naam: Danica

    Bijnaam: Dan/Danny

    Leeftijd: 25

    Uiterlijk: Danica

    Innerlijk: Danica is een rustige jongen en erg lief. hij is soms wat lagnzaam van begrip, maar kan daar wel om lachen. Hij haat het als andere single jongens bij Lorraine zijn, en is best snel jaloers.

    Achtergrondinformatie: Danica komt van een grote familie. Zijn ouders werkte allebei dus hij kan heel goed voor zichzelf nodig en heeft neit veel aandacht nodig. Hij is doodsbang om mensen kwijt te raken omdat zijn jongere zusje verdronkenw as toen hij 6 was. (zij was 4.)

    Vriendje / vriendin van: Lorraine

    Vind je het iets?


    Dankjeee! :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    HARRY STYLES.
    maar oké, dat is een celeb. :|


    Right now. Someone you haven't met is out there wondering what it would be to meet someone like you.

    Hoe oud is Amélie ik maak haar vriendje wel (:

    SofieSaade schreef:
    Hoe oud is Amélie ik maak haar vriendje wel (:


    18.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.