• Hello darlings! Ik weet dat ik weinig van me laat horen, maar ik heb recentelijk een SA geschreven en ik kon het niet laten hem hier ook te uploaden. :)
    Please enjoy, een Engelstalige gothic achtige short story. :)

    Caged freedom
    [dancing princess]



    - Reacties van andere lezers buiten Q;

    sWITCHed_on said:
    beautiful and very sad.


    abagalefaith said:
    eloquent in any language, thank you for sharing

    alleycat said:
    Wow, absolutely spellbinding, thank you for sharing.


    SusieJ said:
    Wow! A very powerful story. Thanks for sharing it with us.


    Jade said:
    ow, a beautifully written short story. Thank you so much for sharing it here! It’s almost poetic in the way it is written. I love the imagery.


    katie said:
    Woow that really is good loved it!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:48 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Hehe, dA is een leuke standaardplek, maar daar vind je lang niet alles. Je moet gewoon weten waar je moet zoeken. =]
    Ik verzamel allerlei plaatjes, dus daarom ben ik ook altijd op zoek naar goede plekken om dingen te vinden. & Het kan ook gigantisch veel schelen op wat voor keywoorden je zoekt. :]

    Da is de beste plek die ik kan vinden, Tinypic is voornamelijk van die 'grappige' dingen en Google Afbeeldingen mag mij niet. :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Da is de beste plek die ik kan vinden, Tinypic is voornamelijk van die 'grappige' dingen en Google Afbeeldingen mag mij niet. :3


    You poor thing. Try this.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    You poor thing. Try this.

    You amazing thing, thank you <3
          Weheartit heb ik al eens vaker voorbij zien komen, maar heb me er nooit in verdiept gezien de overvloed aan mooie, maar afgezaagde foto's. -Standaard scene-meisje, standaard sterren-fotografie, etc.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    You amazing thing, thank you <3
          Weheartit heb ik al eens vaker voorbij zien komen, maar heb me er nooit in verdiept gezien de overvloed aan mooie, maar afgezaagde foto's. -Standaard scene-meisje, standaard sterren-fotografie, etc.


    You don't know anything yet, darling. Zodra je weet hoe je daar moet zoeken vind je er alles! ;] Ik heb daar ongeveer 80% van m'n verzameling vandaan gehaald. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    You don't know anything yet, darling. Zodra je weet hoe je daar moet zoeken vind je er alles! ;] Ik heb daar ongeveer 80% van m'n verzameling vandaan gehaald. :]

    I see now!
          Ik tikte simpel 'Visagie' in en zag de meest prachtige beelden voorbij komen!
    I'm in heaven!


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    I see now!
          Ik tikte simpel 'Visagie' in en zag de meest prachtige beelden voorbij komen!
    I'm in heaven!


    Welcome to paradise! =]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Welcome to paradise! =]

    I'll never leave my computer again :9~


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    I'll never leave my computer again :9~


    Dan weet ik nog wat leukers voor je, stumbleupon! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dan weet ik nog wat leukers voor je, stumbleupon! :]

    Moest even Googlen wat het was, maar het is inderdaad handig!
          Helemaal omdat de trefwoorden die ik bij Google invoer nergens op slaan :'D


    Let it come and let it be