• Hello darlings! Ik weet dat ik weinig van me laat horen, maar ik heb recentelijk een SA geschreven en ik kon het niet laten hem hier ook te uploaden. :)
    Please enjoy, een Engelstalige gothic achtige short story. :)

    Caged freedom
    [dancing princess]



    - Reacties van andere lezers buiten Q;

    sWITCHed_on said:
    beautiful and very sad.


    abagalefaith said:
    eloquent in any language, thank you for sharing

    alleycat said:
    Wow, absolutely spellbinding, thank you for sharing.


    SusieJ said:
    Wow! A very powerful story. Thanks for sharing it with us.


    Jade said:
    ow, a beautifully written short story. Thank you so much for sharing it here! It’s almost poetic in the way it is written. I love the imagery.


    katie said:
    Woow that really is good loved it!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:48 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb hem gelezen en vond hem heel mooi :)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Bedankt! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gewoonlijk lees ik geen Engelse Verhalen/Stand Alones, omdat negen van de tien keer de vertaling belabberd is :'D
    Maar ik moet zeggen, deze vond ik prachtig verwoord. Het verhaal zelf sprak me, vooral in het begin, aan. En zoals altijd, je schrijfsstijl is gewoon prachtig!


    Let it come and let it be

    Dankjewel lieverd :)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    misschien domme vraag maar wat is een stand alone?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Een losstaand (kort) verhaal. :)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Een losstaand (kort) verhaal. :)


    aaah dankuuuu ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gothic en Engels.
    Me readz.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yay. Thanks voor de reactie op 't verhaal Sam. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bump.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hoe kom jij toch aan al die pracht-foto's? :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Hoe kom jij toch aan al die pracht-foto's? :3


    My friend, that is why we have the internet. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    My friend, that is why we have the internet. ;D

    Maakt/bewerkt hij de foto's zelf of heeft hij je ook weer ergens vandaan?

          Ik heb een map vol met emotionele, mooie en sprekende foto's die ik allemaal van DA jat. Maar die van jouw zijn écht unbeleve-able :9~


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maakt/bewerkt hij de foto's zelf of heeft hij je ook weer ergens vandaan?

          Ik heb een map vol met emotionele, mooie en sprekende foto's die ik allemaal van DA jat. Maar die van jouw zijn écht unbeleve-able :9~


    Hehe, dA is een leuke standaardplek, maar daar vind je lang niet alles. Je moet gewoon weten waar je moet zoeken. =]
    Ik verzamel allerlei plaatjes, dus daarom ben ik ook altijd op zoek naar goede plekken om dingen te vinden. & Het kan ook gigantisch veel schelen op wat voor keywoorden je zoekt. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.