• Het was vandaag Roze Maandag op de Kermis. Zoals sommige van jullie misschien al weten, bij het Ponyrijden daar 'werk' ik als het waren een aantal dagen. Zo ook vandaag. Naast het feit dat ik Lady Gaga in Travestieten-versie heb kunnen bewonderen, was het best een aparte dag.

    Zo'n 'jongen' (22) werkt daar dus ook, hij kende iemand bij zo'n kraampje daar en kreeg allerlei Roze-Maandag stuff mee. Zo liet hij ons rondlopen met een roze pet van de coffeeshop met daarop een roze wuppie tegen Aids. Even later komt hij naar me toegelopen met zijn hand in een vuist. Daarin zaten 2 roze dobbelstenen kon ik zien. Hij schudde met de twee dobbelstenen en keek me met een grijns aan toen die dingen stil lagen. Ik las wat er op stond, 'suck' en 'kitchen'. Ik rol practisch over de grond van het lachen omdat ik het al aan zag komen. Geeft 'ie me zo'n plastic zakje met diezelfde dobbelstenen d'r in.

    Even later, ik rijd op zo'n pony, de oudste en grootste. Hij kon niet meer zo snel lopen maar was wel héel sterk. Ik rijd zo langs twee negers, ik wil dat beestje niet ophaasten, dus die gaat lekker langzaam. Roept die ene zo naar me 'Jij bent tw zwáar voor die pony! Te zwaar!' Kijkt die andere hem zo aan 'Ze is gewoon te zwaar'. Ik voelde toch even de moed in mijn schoenen zakken, maar was ergens ook beledigt dat die twee nog iets durfde te zeggen omdat ik zo'n 3 keer in hun buik paste.

    Aangekomen bij het laatste deel van mijn avontuur, die jongen van de dobbelstenen moet mijn pony overnemen als ik weg ga dus ik meld dat netjes. Hij zo 'Krijgt 'ie geen knuffel?' Ik zo -uit ervaring van gisteren- 'Welke 'ie?' -Ik bedoelde dus hij zelf of 'mijn' pony-. Hij liet mij eerst zo iedere pony knuffelen om vervolgens zelf om een knuffel te vragen :'D
    Dus ik loop rustig naar huis, staan zo 2 jongetjes van rond de 5 met Belgisch vuurwerk naar me te gooien! Een soort Rotjes maar dan toch wel een stukje gevaarlijker.

    Wie had er ook zo'n aparte dag? :9~

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:19 ]


    Let it come and let it be

    De dag is nog jong, en tot nu heb ik alleen geslapen. (krul)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 11:24 ]


    Smile and live.

    Reloaded schreef:
    Belgisch vuurwerk? (ik kom uit België en absoluut dus nog nooit van gehoord)
    Mijn dag was gewoon saai.. :)

    In Nederland zijn een boel vuurwerksoorten (Strijkers e.d.) verboden, maar in Belgie wél legaal. Wij noemen dat dus Belgisch-Vuurwerk.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    In Nederland zijn een boel vuurwerksoorten (Strijkers e.d.) verboden, maar in Belgie wél legaal. Wij noemen dat dus Belgisch-Vuurwerk.



    .. ik wist ook niet wat je ermee bedoelde XD en ik woon in Prov Groningen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow, daar heb ik nog nooit van gehoord. -forever alone-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Belgisch vuurwerk? Wat is er anders aan ons vuurwerk?
    En rotjes? Wat zijn dat? Bommetjes?


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Belgisch vuurwerk? Wat is er anders aan ons vuurwerk?
    En rotjes? Wat zijn dat? Bommetjes?

    Rotjes zijn wél legaal. Dat zijn een soort ewrten die ontploffen als ze op de grond vallen. Maar waar die kinderen mee gooiden was toch wel een tik heftiger.


    Let it come and let it be

    nou, vandaag is mijn beste vriend jarig :p

    hhe, en ik en mijn vriendje hadden afgesproken om onze twee maanden samen te vieren ^^ weer aan ons magisch plekje ^^
    en ik kreeg een kettinkje en een boek over neurochirurgie ^^ (jawel, ik ben science geek) en dan ging ik om hem te plagen bh's passen en hij mocht ze niet zien, muhhahah (ik ben echt evil XD)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.