• JAAAAAA IK HEB ROLLEN =D

    Ja ik heb net 3 series verwijdert,dus ik heb er op dit moment nog maar 2,en daar komt nog 1 bij,omdat ik gisteren rollen had verdeelt.

    But anyway:

    IK HEB ROLLEN x]



    #1SWEETxQUEEN
    #2SEXBOMBBillx3
    #3xNIJNTJE
    #4xGUMMYBEAR
    #5THxMilkshake
    #6PersianRose
    #7BlueMoon
    #84YoMissBitch

    Plaatje;
    Tekstje;


    IK HEB ALLES OP EEN PAPIER GEZET&IK GA NIKS VERANDEREN DUS ALS JE NIET TEVREDEN BENT,PECH!

    <3


    Lalalalalalalala.

    IK GA NU BEKEND MAKEN OP EEN ANDER TOPIC<33


    Lalalalalalalala.

    Kies maar eentje =]
    Plaatje;
    http://upload.moldova.org/movie/actors/m/megan_fox/thumbnails/tn2_megan_fox_1.jpg
    Tekstje;
    Héééj mensen.Ik ben joyce en ben 17.Ik ben gestopt met school omdat ik het zo hard haatte dus geen commentaar,danku.Ik houw van muziek en speel gitaar,wanneer ik mij verveel.ik doe al sinds mijn 5e streetdance dusja.Mijn vrienden zijn zo mega belangrijk,dus doe hun geen pijn of ik zal u dubbel zo hard terug zeer doen.Shoppen en partys is een mega grote verslaving,dusja.Meet moet ik ni vertelle ofso denk ik,Bye!

    Ooeh ik spannend vinden x]



    SPAAANNEND x]


    PoisonTrash on camera

    Ikke rol hebben!!!
    Thnx Siham


    Live life limitless.

    Plaatje;

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Tekstje;

    Hi dude..

    Ik ben dus Jacqueline, een meisje wat opzich zelf woont, ik ben thuis vaak weggelopen, omdat ze m''n kleding hoerig vonden.. Nouja boeien.. Ik hou eenmaal van shirtjes met inkijk en korte rokjes.. Ook draag ik wel eens skinny's.. Maar oke even terug naar m'n leven !!

    Ik ben fotomodel, al ongeveer 3jaartjes, ik geniet van m'n werk ik maak enorme mooie en sexy fotos.. Ik heb ook een klein geheimpje me dagboek staat er vol mee. Ze gaan over Tom en Gustav !! Het staat er vol mee.. Maar ik zal ze vast nooit ontmoeten denk ik ! Weetje ik heb een hekel aan m'n buurmeisje hier in de flat e denkt alles te zijn, maar ik besteed haar geen aandacht.. Nouja ik ben geen emo iedergeval maar wel een beetje scene.. Maar toch meer de bitch !!

    Naja ik ga wat fotos maken dude ! En dan shoppen met me friends.. Wie weet kom ik wel lekkere jongens tegen zoals Tom!! <3



    xx <3

    SAMANTHA LIEVERD<33
    Ik zorg wel dat je in een ander nieuw verhaal de vriendin van Bill bent<3

    want nu isalles vol x]


    is goed sgat :D
    danke(H)


    i like cookies :Y)

    >< ga ik eten verkoop jij rollen!!!


    *He's the one.

    ALLE ROLLEN ZIJN BEKEND OP EEN ANDER TOPIC!


    Lalalalalalalala.

    Schat,Bedankt voor de rol.(A)