• Hey
    Ik sta op de wachtlijst voor een wedstrijd: en ik wil daar covers voor. ik heb er al 1, maar ik zou graag 2 verschillende hebben.

(1 voor bij de opdrachten, en 1 in de wedstrijd zelf.)

Het liefst heb ik 3 of 4 personen in de cover, je mag zelf plaatjes uitkiezen.
    Het is een wedstrijd voor personages bedenken :)
    De titel is dan: Rollenwedstrijd
    Met als onderschrift: You can be anything you want to be.

Je mag je eigen username in de rechteronderhoek zetten voor copyright, dat is dan ook wat reclame voor jou!

Met dank aan Keyblade voor de 1ste cover!

[ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 13:27 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

ik ga wat proberen aleen 3 personen word wel druk maar ik kijk wat ik kan doen :3

Shoganai i ne~

BeSlytherin schreef:
    ik ga wat proberen aleen 3 personen word wel druk maar ik kijk wat ik kan doen :3

jij bent lief =3 Doe maar wat je leuk vindt, veel eisen zijn er niet XD 2 is ook goed als het mooi is

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nog mensen die zo lief willen zijn?

Gevraagd is met een d xD MAar ik faal met fotoshop, dus ik ga mijn mond even houden (A)

Alis volat propriis

twiddict schreef:
    Gevraagd is met een d xD MAar ik faal met fotoshop, dus ik ga mijn mond even houden (A)

Omg Ik faal zo hard :'D

klik
    (A)

Shoganai i ne~

You is an awesome person :Y)
    Hij ziet er heel mooi uit!!!