• Ik zat me net om te kleden toen ik besefde dat ik de webcam nog aan had, wat ik niet gewend ben omdat ik bij mn vader geen webcam heb. Dus hij stond de hele tijd nog op videogesprek @ msn, great. Gelukkig was het m'n beste vriendin die ik al zo'n 10 jaar ken, dus ze kon er wel om lachen. Maar toch, ik schaam me dood, ik kan wel door de grond zakken.

    Heeft iemand ook wel eens van die domme achterlijke blunders gemaakt, waarna je wel door de grond kan zakken?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Haha, dat heb ik ook wel eens. :'D
    Bij mijn beste vriendin Penelopy -die hier net was- maar ze woont in Frankrijk en de cam stond dus aan maar ze was even weg, helpen. Was haar zus er dus achter gaan zitten maar aangezien zij geen cam heeft zag ik dat dus niet, ik was na een tijdje vergeten dat de cam aanstond, stak ik mijn duim in mijn mond hahaha. -dat doe ik als ik moe ben ja- Kreeg ik een berichtje: 'Nikki wat ben je schattig!' met erachter dat het haar zus was haha.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 12:23 ]


    Your make-up is terrible

    Hahahaha, geniaal!:3
    Pakte het bij mij toch wat beter uit, ik ging cammen met mijn crush van toen en toen deed hij zijn shirt uit. Ik was dertien, blij dat ik was.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Hahahaha, geniaal!:3
    Pakte het bij mij toch wat beter uit, ik ging cammen met mijn crush van toen en toen deed hij zijn shirt uit. Ik was dertien, blij dat ik was.:'D

    Hahaha, dan zou ik ook wel blij zijn. xD
    Is het toen nog wat geworden? ;D -nieuwsgierig-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik was een keer met iemand aan het cammen, en ik had een jurkje aan en ik ging mijn dakraam verder open doen, ging ik weer zitten zag je heel mijn bh hahaa ;$

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 12:32 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Progeny schreef:
    Hahahaha, geniaal!:3
    Pakte het bij mij toch wat beter uit, ik ging cammen met mijn crush van toen en toen deed hij zijn shirt uit. Ik was dertien, blij dat ik was.:'D



    Wiewiewiewie?


    Your make-up is terrible

    Mijn cam is achter mijn computerscherm gevallen...
    Ik laat die er voorlopig liggen omdat ik te lui ben om hem op te rapen.

    OT: Nope, ik cam eigenlijk niet zo erg veel :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik was ooit verdwaald in een spiegelgevalpaleis
    Toen moest de eigenaar mij komen halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik was ooit verdwaald in een spiegelgevalpaleis
    Toen moest de eigenaar mij komen halen

    Hahahaha! O my god this made me laugh.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Prim schreef:
    Ik was ooit verdwaald in een spiegelgevalpaleis
    Toen moest de eigenaar mij komen halen


    Dat heb ik ook al meegemaakt(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahahaha! O my god this made me laugh.

    Mijn broertje moest er gister ook heel hard om lachen toen we het er om een of andere reden over hadden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik maak té veel blunders.
    Maar ik heb een laptop, dus me omkleden terwijl er iemand zit te kijken is bij mij onmogelijk -gelukkig-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik viel ooit eens in slaap achter mijn laptop ( ik heb zo'n ingebouwd ding ) en de cam stond aan x'p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik had wel een keer dat ik camde met een vriend van me, en die ging toen douchen maar gesprek stond nog aan haha. komt ie even vrolijk zn kamer binnenwandelen in zijn onderbroek 8D


    We can't spend our lives waiting to live.