• De stelling van vandaag luidt:
    Men is teveel gericht op minpunten, dan het benoemen van de pluspunten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jiles schreef:
    Eens, ook al worden er pluspunten gegeven, niemand denkt daar meer aan en er wordt alleen nog maar aan de minpunten gedacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    hele maal mee eens;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    MrsLovett schreef:
    Eens. Maar ja, iedereen wijst je er ook op.


    I´m nothing special.

    eens, je krijgt veel sneller straf voor iets slechts dan een beloning voor iets goeds.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Jiles schreef:
    Eens, ook al worden er pluspunten gegeven, niemand denkt daar meer aan en er wordt alleen nog maar aan de minpunten gedacht.


    Food.

    eens en oneens. het hangt er ook een beetje vanaf in wat voor situatie je zit en wat voor persoon je bent.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eens, want de hele wereld kijkt altijd naar de minpunten en wat er verbeterd kan worden en mooier moet zijn en blablabla.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Si.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    dayxdreamer schreef:
    ik vind persoonlijk dat het beste is als je ongeveer 50/50 commentaar geeft/krijgt


    ik ook(Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Eens, sommige mensen worden gewoon hartstikke ongelukkig, en negatief over zichzelf, omdat ze altijd negatief commentaar krijgen, terwijl die persoon dan ook gewoon hele goede kanten heeft, waar niemand de moeite voor neemt even een complimentje te geven.
    We geven zo vaak commentaar, waarom geven we niet gewoon wat vaker complimenten?


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Eens, maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar (;


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Eens.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eens. Men zou eens wat meer moeten kijken naar wat ze goed doen, dan alleen maar naar wat ze fout doen, daar wordt iedereen een stuk vrolijker van.


    “Love is a contradiction.”

    eens :/


    Shoganai i ne~

    Eens.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor