• De stelling van vandaag luidt:
    Men is teveel gericht op minpunten, dan het benoemen van de pluspunten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. Maar ja, iedereen wijst je er ook op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens, ook al worden er pluspunten gegeven, niemand denkt daar meer aan en er wordt alleen nog maar aan de minpunten gedacht.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jup


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nogal handig om je minpunten te weten zodat je die kan verbeteren. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Jiles schreef:
    Eens, ook al worden er pluspunten gegeven, niemand denkt daar meer aan en er wordt alleen nog maar aan de minpunten gedacht.

    Ik vind dat dat eigenlijk wel meevalt. Op de momenten dat die minpunten verteld worden, wordt er vaak kritiek gegeven. En wat moet je bij kritiek nu met je pluspunten? Die hoef je niet meer te verbeteren.
    Als je bijv. moet samenwerken, dan zijn het juist de pluspunten die genoemd worden, omdat de samenwerking dan het beste gaat: iedereen doet waar hij het beste in is.


    To live would be an awfully big adventure

    Jiles schreef:
    Eens, ook al worden er pluspunten gegeven, niemand denkt daar meer aan en er wordt alleen nog maar aan de minpunten gedacht.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eens.
    Al heb je veel pluspunten, daar wordt niks van gezegd. Hoogstens een 'je bent knap/lief/...', maar meer niet.
    De minpunten daarentegen, krijg je overal commentaar op. Vaak gewoon om je te helpen (soms om je te plagen/pesten) ofzo.
    Maar ik persoonlijk vind de commentaar kritiek van die mensen die willen 'helpen' nogal irritant.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Eens
    Ik krijg bijna nooit een complimentje, maar wordt wel vaak afgekraakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmmz heb ik niet zo'n last van. Niet dat ik arrogant ben en denk dat ik alles goed kan. Maar ik weet zeker wel wat ik wel en niet goed kan. Ook bij anderen zie ik genoeg pluspunten, maar ook minpunten. Dus voor mezelf oneens,
    maar in het algemeen Eens. Want vaak zien sommige mensen inderdaad alleen het slechte bij zichzelf.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 10:12 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Eens,


    comfort in c h a o s

    Eens. Het is eigenlijk het beste als je de minpunten brengt samen met een paar pluspunten, want het is belangrijk om te weten wat je fout doet, maar je moet ook weten wat er wel goed gaat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jiles schreef:
    Eens, ook al worden er pluspunten gegeven, niemand denkt daar meer aan en er wordt alleen nog maar aan de minpunten gedacht.

    Jiles schreef:
    Eens, ook al worden er pluspunten gegeven, niemand denkt daar meer aan en er wordt alleen nog maar aan de minpunten gedacht.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik vind persoonlijk dat het beste is als je ongeveer 50/50 commentaar geeft/krijgt


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel