• Als je op topleden klikt zie je lijsten van zowat alles, meeste stories, meeste reacties etc. Maar degene met de meeste gedichten staan er nog niet bij. Misschien dat het erbij kan? ^^

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Lijkt me een goed iets (bloos)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik stem voor! (Y)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Voor

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Ja, waarom ook niet eigenlijk? Voor. (:

Opgeven is geen optie.

Renervatio schreef:
    Ik stem voor! (Y)

Be yourself, life is too short, to be somebody else...

Ik stem tegen.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

voor

Shoganai i ne~

Raveleijn schreef:
    Ik stem tegen.

Haha,
    Ik stem voor, want ik wil erin! (krul)

Where there is a sea there are pirates...

Raveleijn schreef:
    Ik stem tegen.

why? ;o

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Raveleijn schreef:
    Ik stem tegen.

To infinity and beyond •

voor

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

je moet er mee rekening houden dat die pagina al zo vol staat... En het toch weer extra berekeningen voor de site zijn (sloomheid mogelijk dus). En anderzijds, waarom heeft Rutger het dan al niet gedaan?

Ligt and Darkness are both very different..

Sorenos schreef:
    je moet er mee rekening houden dat die pagina al zo vol staat... En het toch weer extra berekeningen voor de site zijn (sloomheid mogelijk dus). En anderzijds, waarom heeft Rutger het dan al niet gedaan?

Dat deel van de top forumposts is toch leeg? ze zouden eht daar moeten zetten.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

owzo.. ok xD

Ligt and Darkness are both very different..

Sorenos schreef:
    owzo.. ok xD

Stiekem ben ik gewoon slim Sander, ADMIT IT! O.O

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.