• Jonas Brothers. Ze zijn zo erg veranderd de laatste tijd. Ik bedoel, ik was altijd een grote fan, tot dat Nick zijn eigen ding ging doen, Kevin ging trouwen en eigenlijk de band gewoon niet meer het zelfde was. Zelfs Joe is nu solo gegaan, wat ik persoonlijk best wel tof vind. Maar ik mis ze gewoon. -Oké, misschien klinkt dit stom maar ze betekenen best veel voor me aangezien het de eerste "band" is waar ik echt fan van ben geweest en ze dus een groot deel van mijn jeugd vormen...

    Anyway, wie mist ze ook?


    Forever.

    Ik niet, wist niet eens dat Joe solo was.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ook! Vanaf dat ik op hun concert was in 2009 vond ik ze echt super. Ze hebben nu dan nog wel Jonas, maar dat is volgens mij al een hele tijd geleden opgenomen en ik zie ze nu nooit meer ergens samen verschijnen of nieuwe liedjes uitbrengen als echte band. Natuurlijk is het geweldig voor Kevin dat hij getrouwd is en voor Nick en Joe dat ze solo zijn gegaan, maar toch is het jammer, al blijven ze natuurlijk nog wel geweldig <3


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Ik ook! Vanaf dat ik op hun concert was in 2009 vond ik ze echt super. Ze hebben nu dan nog wel Jonas, maar dat is volgens mij al een hele tijd geleden opgenomen en ik zie ze nu nooit meer ergens samen verschijnen of nieuwe liedjes uitbrengen als echte band. Natuurlijk is het geweldig voor Kevin dat hij getrouwd is en voor Nick en Joe dat ze solo zijn gegaan, maar toch is het jammer, al blijven ze natuurlijk nog wel geweldig <3

    Ik zou eerst ook naar hun concert gaan, maar dat ging niet door D:
    Jonas LA is nog niet zo lang geleden opgenomen.. En inderdaad.. ze moesten zelfs in Amerika concerten afzeggen omdat er te weinig kaarten verkocht werden. Gewoon omdat ze zo veranderd zijn.. Zo zonde van hun talent. Ze blijven inderdaad geweldig!


    Forever.

    Oh ik vind ze nog steeds even leuk. (: Ze blijven toch wel hecht. Het zijn namelijk wel broers (;

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 21:27 ]


    To infinity and beyond •

    Roswell schreef:
    (...)
    Ik zou eerst ook naar hun concert gaan, maar dat ging niet door D:
    Jonas LA is nog niet zo lang geleden opgenomen.. En inderdaad.. ze moesten zelfs in Amerika concerten afzeggen omdat er te weinig kaarten verkocht werden. Gewoon omdat ze zo veranderd zijn.. Zo zonde van hun talent. Ze blijven inderdaad geweldig!

    Zelfs bij dat concert in 2009 waren er zoveel kaarten niet verkocht. De bovenste rijen werden allemaal afgesloten, waardoor wij andere plekken kregen. En zelfs daar was niet alles vol. En dat kan je je niet voorstellen, want ze waren - en zijn nog steeds - zo steengoed! Echte entertainers met prachtige muziek, die ook geven om hun fans.
    Het is jammer, maar ja, nu kunnen ze ten minste ieder van hun eigen leven genieten en wie weet, als ze wat ouder zijn, dat ze ineens weer bij elkaar komen om te rocken! <3 =D


    “Love is a contradiction.”

    Orchideous schreef:
    Ik niet, wist niet eens dat Joe solo was.


    Only those who listen can hear

    Barbiedoll schreef:
    Oh ik vind ze nog steeds even leuk. (: Ze blijven toch wel hecht. HeT ZIJN BROERS!
    Maar ook broers gaan hun eigen leven leiden...


    Forever.

    Ik.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    mij kan het eigenlijk niet echt veel schelen. :3


    Save me from myself.

    Nee niet echt, ik vind het wel jmmr dat ze uitelkaar zijn maar ja, tis ookal weer niet zo erg vind ik...

    Ik vind de liedjes van The Jonas Brothers ook leuk, maar hun solo-liedjes vind ik ook helemaal geweldig. Maar het is inderdaad wel jammer dat ze geen liedjes meer uitbrengen ofzo. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik wist niet eens dat het nog bestond. :X


    Numbers.

    Archibald schreef:
    Ik ook! Vanaf dat ik op hun concert was in 2009 vond ik ze echt super. Ze hebben nu dan nog wel Jonas, maar dat is volgens mij al een hele tijd geleden opgenomen en ik zie ze nu nooit meer ergens samen verschijnen of nieuwe liedjes uitbrengen als echte band. Natuurlijk is het geweldig voor Kevin dat hij getrouwd is en voor Nick en Joe dat ze solo zijn gegaan, maar toch is het jammer, al blijven ze natuurlijk nog wel geweldig <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik mis ze niet, ik ben ook nooit fan geweest, maar ik vind ook dat ze uit elkaar zijn gevallen.


    Food.

    De Jobro's zijn niet verandert ! ik word er echt gek van.. Ze zijn ouder geworden !! Ohw en als je eender welke intervieuw van Joe hebt gehoord in deze 2 maanden hoor je hem zeggen "we aren"t breking up, we just taking a little break" Ze hebben zelfs gezegt dat ze na Joe een nieuwe album met z"n drietjes gaan maken,..

    Voor mij gaat het niet om het succes maar om hun imago, muziek etc.
    Echte fans blijven bij ze,.. met of zonder elkaar !